بورسینه
1400/06/03
16:00
🔹روز جاری در مجموع بیش از ۱۰هزار و ۵۴۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #شستا، #آریان، #وبملت، #غدام و #دی به ترتیب در رتبه اول تا پنجم...

🔹روز جاری در مجموع بیش از ۱۰هزار و ۵۴۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #شستا، #آریان، #وبملت، #غدام و #دی به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.



🔹در آخرین روز هفته معادل ۲۶۰میلیارد تومان سهام سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی دست به دست شد، سرمایه‌گذاری پارس آریان پس از معاملاتی به ارزش ۲۴۰میلیارد تومان دوم شد و سهام بانک ملت نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.



🔹سهام کاشی صدف سرام استقلال آباده (#کصدف) با افت ۱۸.۷درصدی و سهام تولی‌پرس (#شتولی) با افت ۱۲.۵درصدی قیمت پس از بازگشایی، کام سهامداران خود را تلخ کردند.



🔹بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «محصولات شیمیایی» تعلق داشت به طوری که هزار و ۴۶۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» با معاملات ۹۹۰میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.



🔹امروز ۱۴درصد از کل سهام سیمان سفید نیریز (#سنیر) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۱۸.۴درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۱۹سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۵۶نماد نخست اختصاص داشت.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0