اخبار فوری بورس
1400/03/17
07:30
#خودروسازی 🚦 در گروه خودروسازی، روند معاملات مقداری بهبود یافته و شاهد ورود نقدینگی توسط سهامداران حقیقی هستیم. لیدر این گروه کماکان #خساپا است و ...

#خودروسازی



🚦 در گروه خودروسازی، روند معاملات مقداری بهبود یافته و شاهد ورود نقدینگی توسط سهامداران حقیقی هستیم. لیدر این گروه کماکان #خساپا است و البته در بازار چهارشنبه دو نماد #خگستر و #خبهمن به دلیل جذابیت بیشتر قیمتی و شرایط مناسب بنیادی به صف خرید نشستند.



🚙 به نظر دو نماد خساپا و #خودرو بتوانند از قیمت‌هعای فعلی یک رشد ۲۰ – ۲۵ درصدی را با سرعتی ملایم تجربه نمایند. طبق تفاهم‌نامه‌ای که بین بانک تجارت، ایران‌خودرو و ساپکو امضا گردید، قرار شد سقف ۵۰۰ میلیارد تومانی تسهیلات بانکی به ۱.۵۰۰ میلیارد تومان برسد. این وریداد می‌تواند تا حدودی مشکل سرمایه در گردش آبی‌پوشان جاده مخصوص را مرتفع نماید. از جهت دیگر افزایش نرخی که خودروسازها گرفتند می‌تواند تاثیر مثبت در روند صعودی خودروسازان داشته باشد.



🚗 در #وساپا خیز سهم برای جدال با مقاومت ۴۶۰ تومانی را داریم. این سهم برای رسیدن به هدف نخست ۵۵۰ تومانی، نیاز به گذر پر قدرت از مقاومت اشاره شده دارد. کماکان معتقدیم نمادهایی نظیر #خبهمن #خدیزل و #خگستر گزینه‌های کم‌ریسک‌تری برای بازی‌های نوسانی خواهند بود.



انتهای خبر

0
0