سنا
1400/06/08
11:40
امروز کدام نمادهای معاملاتی بازگشایی و متوقف شدند؟

بازگشایی و توقف نمادهای معاملاتی امروز دوشنبه مورخ ۸ شهریورماه اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بازارسرمایه (سنا) و به نقل از مدیریت عملیات بازار بورس تهران، نماد معاملاتی شرکت موتوژن (بموتو۱) با توجه به تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت سهام، به مدت ۶۰ دقیقه در وضعیت سفارش گیری قرار می‌گیرد و سپس معاملات در دامنه نوسان فعلی ادامه خواهد یافت. ضروری است سرمایه‌گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال (codal.ir) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم‌گیری‌های خود لحاظ کنند.


توقف نماد (حپترو۱) به علت افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف


نماد معاملاتی شرکت حمل و نقل پتروشیمی (سهامی عام (حپترو۱) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف، متوقف شد. نماد مذکور روز معاملاتی بعد به صورت حراج ناپیوسته و بدون محدودیت دامنه نوسان قیمت بازگشایی خواهد شد.


وقفه معاملاتی نماد (خنصیر۱) و(کرازی۱) به علت تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت


نماد معاملاتی شرکت مهندسی‌نصیرماشین (خنصیر۱) و کارخانجات‌تولیدی‌شیشه‌رازی (کرازی۱)با توجه به تغییرات بیش از ۲۰ درصدی قیمت سهام، به مدت ۶۰ دقیقه در وضعیت سفارش گیری قرار می‌گیرد و سپس معاملات در دامنه نوسان فعلی ادامه خواهد یافت. ضروری است سرمایه گذاران محترم علاوه بر توجه به این موضوع، اطلاعات منتشره شده بر روی تارنمای کدال (codal.ir) و سایر عوامل موثر بر قیمت سهام را در تصمیم‌گیری های خود لحاظ کنند.


بازگشایی نماد معاملاتی (لپارس)


نماد معاملاتی شرکت کارخانجات پارس الکتریک(لپارس) با توجه به انتشار اطلاعات حاصل از برگزاری کنفرانس اطلاع رسانی در تارنمای کدال در خصوص تغییرات بیش از ۵۰ درصدی قیمت سهام به شماره پیگیری ۷۸۷۱۳۷مورخ ۷ شهریور ۱۴۰۰، با محدودیت دامنه نوسان قیمت آماده انجام معامله است، ضروری است سرمایه‌گذاران محترم با توجه به تغییرات بیش از ۵۰ درصدی قیمت سهام، اطلاعات منتشر شده در تارنمای کدال (codal.ir) که تنها مرجع رسمی انتشار اطلاعات توسط ناشر است را مبنای تصمیم‌گیری خود قرار داده و از توجه به اخبار و شایعات منتشر شده در فضای مجازی و غیر رسمی اجتناب کنند.


بازگشایی نمادهای معاملاتی (لخزر)، (ددام)، (ددامح)


نماد معاملاتی شرکت های صنعتی پارس خزر(لخزر)، داروسازی زاگرس فارمد پارس(ددام) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه ب و حق تقدم استفاده نشده شرکت داروسازی زاگرس فارمد پارس(ددامح) با توجه به بازگشایی نماد اصلی با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله است.


بازگشایی نمادهای معاملاتی(کنور)، (کنورح)


نماد معاملاتی شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور(کنور) با توجه به افشای اطلاعات با اهمیت گروه الف وحق تقدم شرکت توسعه معدنی و صنعتی صبانور(کنورح) با توجه به بازگشایی نماد اصلی بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله هستند.


بازگشایی نماد معاملاتی (کدما)


نماد معاملاتی شرکت معدنی دماوند(کدما) با توجه به اتمام دوره توقف مربوط به ظن دستکاری معاملات با محدودیت نوسان قیمت آماده انجام معامله است.


حراج مجدد نماد معاملاتی (کگلح)


نماد معاملاتی حق تقدم شرکت معدنی و صنعتی گل گهر(کگلح) با توجه به عدم کشف قیمت در روز معاملاتی قبل بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله است.


حراج مجدد نماد معاملاتی (شبندر)


نماد معاملاتی شرکت پالایش نفت بندرعباس(شبندر) با توجه به عدم کشف قیمت در روز معاملاتی قبل بدون محدودیت نوسان قیمت با استفاده از مکانیزم حراج آماده انجام معامله است.



انتهای خبر

0
0