رمزارز نیوز
1401/05/20
15:30
حدس و گمان‌ها درباره عکس جدید دوج کوین

تیموتی استبینگ، سرپرست محصول دوج کوین، تصویر جدیدی را در توییتر به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد ممکن است این… مطالعه مطلب ...

تیموتی استبینگ، سرپرست محصول دوج کوین، تصویر جدیدی را در توییتر به اشتراک گذاشت که نشان می‌دهد ممکن است این ارز دیجیتال یک ابتکار جدید را در راه داشته باشد.


استبینگ در توییت اخیر خود تصویری از یک سگ در پس‌زمینه متاورس به اشتراک گذاشت. اگرچه او هیچ توضیح دیگری نداد، اما برخی از علاقه‌مندان به این پروژه حدس می‌زنند که تیم پروژه می‌تواند در حال برنامه‌ریزی برای یک ابتکار مهم باشد.


به گفته برخی از کاربران، امکان دارد که این تصویر به این واقعیت اشاره کند که دوج کوین در حال برنامه‌ریزی برای راه‌اندازی یک بازی جدید یا یک پروژه متاورسی است.


لازم به ذکر است که رقیب اصلی دوج کوین، یعنی شیبا اینو، در حال حاضر پیشرفت‌های قابل‌توجهی در راه‌اندازی بازی خود با نام Shiba Eternity و همچنین، پروژه متاورسی خود با نام Shiberse داشته است. برای شیبا اینو، این پروژه‌ها گام مهمی در جهت از بین بردن عنوان میم است.


پس از تمرکز شیبا اینو بر روی ابتکارات وب ۳.۰، تیم دوج کوین هم ممکن است برای شروع ابتکارات مشابه برای تقویت اکوسیستم خود تحت فشار قرار گیرد.


انتهای خبر

0
0