بورسینه
1399/07/23
10:11
🔹در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۶۲۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش چهار هزار و ۸۴۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفار...

🔹در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود هزار و ۶۲۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش چهار هزار و ۸۴۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به سه هزار و ۲۲۰میلیارد تومان می‌رسد.



🔹تا این ساعت بیشترین عرضه در صفوف فروش #خودرو، #حکشتی و #وملی به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام ایران خودرو، ۵۷۰میلیارد تومان سفارش فروش وجود دارد. بیشترین تقاضا نیز در صفوف خرید #وآیند، #رانفور و #غنوش در نوبت انتظار است.



🔹ارزش ۱۰ صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۸۶۰میلیارد تومان (۵۳درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر دو هزار و ۲۵۰میلیارد تومان (۴۷درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۳۶نماد و حجم صف‌های فروش در ۸۲نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف گروه صنعتی ملی (#وملی) به ۲.۵درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.



🔹«خودرو و ساخت قطعات» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش هزار و ۳۶۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «انبوه سازی، املاک و مستغلات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۳۴۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «ساخت دستگاه و وسایل ارتباطی» با تقاضای خرید ۲۵۵میلیارد تومانی همراه است.



🔹این جدول حدود ۳۸درصد از ۶هزار و ۴۶۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع سه هزار و ۷۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۲۱۰ درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۹هزار و ۵۳۰میلیارد تومان خواهد رسید.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0