اقتصاد آنلاین
1400/06/08
10:09
سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش / شسپا با تقاضای ۳۸۰میلیارد تومانی یکه‌تاز صفوف خرید شد

خالص سفارشات خرید سهام به بیش از ۵۱۰میلیارد تومان می‌رسد. «محصولات شیمیایی» کم اقبال‌ترین صنعت امروز بود و گفتنی است حجم صف شرکت سرمایه‌گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری (مدیریت) به ۱۳.۳درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید


اقتصاد آنلاینهانا پاکمند ؛ در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود ۹۴۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۴۳۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۵۱۰میلیارد تومان می‌رسد.


تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «شسپا»، «مدیریت» و «کرازی» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام نفت سپاهان بیش از ۳۸۰میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «آریان»، «کمرجان» و «سخواف» در نوبت انتظار است.


ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۷۹۵میلیارد تومان (۸۴درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر ۲۸۵میلیارد تومان (۶۵درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۱۳نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۰نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف حجم صف شرکت سرمایه‌گذاری و خدمات مدیریت صندوق بازنشستگی کشوری (مدیریت) به ۱۳.۳درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.


«فرآورده‌های نفتی» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۳۸۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «سرمایه‌گذاری‌ها» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۷۵میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «محصولات شیمیایی» با فشار فروش ۷۵میلیارد تومانی همراه است.


این جدول حدود ۶۶درصد از هزار و ۳۸۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع دو هزار و ۹۳۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۴۷درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به چهار هزار و ۳۱۰میلیارد تومان خواهد رسید.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی روی آن کلیک کنید

1نقشه صفوف خرید و فروش بورس   1400.06.08

انتهای خبر

0
0