آکادمی هلاکوئی
1401/04/29
09:30
یک هک توییتری باعث ایجاد ضرر به جامعه NFT شد

یکی دیگر از کلاهبرداری های فیشینگ، جامعه توکن…

یکی دیگر از کلاهبرداری های فیشینگ، جامعه توکن های NFT را هدف قرار داده است که این حمله مربوط به حساب های رسانه های اجتماعی اینفلوئنسر NFT، با نام کاربری Zeneca است.


حساب های توییتر و دیسکورد که کلاهبرداری را انجام دادند، با یک ایردراپ جعلی برای مجوز بازی «آکادمی Zen» مرتبط بودند و کاربران ناآگاه را فریب می دادند تا کیف پول هایشان را به این وبسایت متصل کنند. خسارت این حمله هنوز مشخص نیست.


“سلام، همه می خواستند کاری ویژه برای جامعه انجام دهند، بنابراین من شروع می کنم!


می‌خواهم انتشار رسمی بازی Zen Academy Founders را با ایردراپ مجوزهای آن اعلام کنم.


۳۳۳ مورد از این مجوزها برای شروع وجود خواهد داشت. تعداد معدودی خوش شانس که موفق به دریافت یکی از آن ها می شوند”


اعتقاد بر این است که این هک بخشی از یک تهدید گسترده علیه جامعه NFT است که اولین بار در روز دوشنبه در توییتی توسط آزمایشگاه یوگا، خالق Bored Ape Yacht Club به آن اشاره شده است.


کاربران در عرض چند دقیقه پس از ارسال توییت شروع به علامت گذاری حساب Zeneca به عنوان در معرض خطر کردند. جاستین تایلر، رئیس بازاریابی محصولات مصرفی توییتر، ۴۰ دقیقه پس از این هک، حساب کاربری را قفل کرد. توییتر به درخواست CoinDesk برای اظهار نظر در مورد دامنه حمله پاسخ نداده است.


این هک به دور از اولین مورد از نوع خود است که جامعه NFT را هدف قرار می دهد، زیرا کلاهبرداری و جعل هویت Discord به طور فزاینده ای رایج می شود. آخرین هک مهم در اوایل ژوئن رخ داد، زمانی که یکی از مدیران Bored Ape Yacht Club حساب دیسکورد خود را به روشی مشابه به خطر انداخته بود.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: coindesk


انتهای خبر

0
0