بورس امروز
1401/03/25
12:18
مدیرعامل فرابورس پاسخ داد؛ زمان بازگشایی برخی نمادها اعلام شد میثم فدایی مدیرعامل فرابورس ایران در خصوص بازگشایی برخی نمادهای بسته بورسی شفاف سازی...

مدیرعامل فرابورس پاسخ داد؛ زمان بازگشایی برخی نمادها اعلام شد



میثم فدایی مدیرعامل فرابورس ایران در خصوص بازگشایی برخی نمادهای بسته بورسی شفاف سازی کرد .



میثم فدایی، مدیرعامل فرابورس ایران در گفتگو با خبرنگار همفکران در خصوص عرضه استارتاپ ها در فرابورس گفت: در طی ماه های اخیر قبل از عرضه تپسی استارتاپ های مختلفی به جهت پذیرش به ما مراجعه میکردند اما مهم ترین دغدغه آن ها فرآیند و ضوابط استارتاپ ها بود که با عرضه امروز بیش از ۹۵ درصد مسیر عرضه استارتاپ ها برای همگان مشخص شد، تنها بحث معاملات ثانویه مانده است که این نیز مدیریت خواهد شد.


وی تاکید کرد : با مشخص شدن این فرایند شاهد عرضه استارتاپ های دیگری در حوزه VOD و اپلیکیشن های کاربردی تلفن همراه به ما مراجعه کرده اند و مذاکرات و استعلام های آن ها انجام شده است .


اما فدایی در خصوص بازگشایی برخی نمادها نیز گفت: تقریبا دو هفته است به صورت جدی پیگیر بازگشایی نمادهای بیمه ای هستیم، نماد اتکاسا در هفته آینده گشایش نماد خواهد شد، در خصوص سایر شرکت های بیمه ای نیز پیگیری های لازم را از خود شرکت ها و بیمه مرکزی داشته ایم تا مجوز فعالیت آنان صادر شود و شاهد عرضه آن ها باشیم.


مدیرعامل فرابوس ایران در خصوص نماد بانک دی گفت: از نوروز امسال جلساتی را در خصوص بانک داشتیم و موکدا تاکید کردیم تا منابع خوبی را برای بحث بازارگردانی بانک دی در نظر داشته باشند، تاییدیه صورت مالی از بانک مرکزی صادر شده و مجمع آن نیز برگزار شده است، همچنین منابع خوبی برای بازارگردانی نیز آماده شده است و با ارایه گزارش ۶ ماه حسابرسی شده شاهد گشایش نماد دی خواهیم بود.


اما میثم فدایی در خصوص نماد بانک آینده نیز بیان کرد: منتظر یک رای از مراجع قضایی هستیم که در فرآیند گشایش موثر است .


همچنین در خصوص نمادهای پتروشیمی کازرون، دهدشت و ممسنی نیز گفت: سازمان بورس و اوراق بهادار مصوبه مربوط به نماد این ۳ پتروشیمی را صادر کرده است ، اما دو بعد دارد ابتدا بحث شفاف سازی دادگاهی است که این ۳ پتروشیمی در آن قرار دارند و دیگر منابع بازارگردانی توسط سهامدار عمده است در همین راستا جلساتی با سهامدار عمده گذاشته ایم و مکاتبات اولیه ای انجام شده است، سهامدار عمده باید در بازارگردانی قوی تر وارد شود و شرکت ها نیز میباست فرآیند دادگاه را شفاف تر اعلام کنند.



🆔

انتهای خبر

0
0