بورس۲۴
1401/05/11
09:30
تکذیب شایعه کاهش نرخ در «غکورش»

به گزارش کدال نگر بورس ۲۴، شرکت صنعت غذایی کورش بیان داشت با توجه به اینکه مرجع قیمت گذاری محصولات این شرکت، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان می باشد، رسانه های عمومی به صورت غیر رسمی نسبت به اعلام قیمت به انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران اقدام نموده است ولیکن تاکنون به صورت رسمی کاهش قیمت ها توسط سازمان مذکور اعلام نگردیده است.

تکذیب شایعه کاهش نرخ در «غکورش»

به گزارش کدال نگر بورس۲۴ ، شرکت صنعت غذایی کورش بیان داشت با توجه به اینکه مرجع قیمت گذاری محصولات این شرکت، سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان می باشد، رسانه های عمومی به صورت غیر رسمی نسبت به اعلام قیمت به انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران اقدام نموده است ولیکن تاکنون به صورت رسمی کاهش قیمت ها توسط سازمان مذکور اعلام نگردیده است.


در فهرست اعلامی مذکور به طور میانگین محصولات تولیدی جهت مصرف خانوار به میزان ۱۰ درصد و محصولات تولیدی صنف و صنعت و فله به میزان ۱۵ درصد کاهش قیمت اعلام شده است. طبق اعلام وزارت صنعت و معدن و تجارت در جلسه با اعضای هیات مدیره انجمن صنفی صنایع روغن نباتی ایران، قیمت گذاری مذکور نهایی می باشد و در شرایط موجود کاهش نرخ دیگری متصور نمی باشد.



غکورش
انتهای خبر

0
0