آکادمی هلاکوئی
1400/08/06
08:07
تحلیل تکنیکال لایت کوین(LTC)؛ پنج شنبه ۶ آبان

لایت کوین(LTC) به دنبال سقوط ۹ درصدی در…

لایت کوین(LTC) به دنبال سقوط ۹ درصدی در ساعات کذشته، در حال حاضر نسبت به سطح حمایت ۱۷۷.۹۰ دلاری ،یک واکنش صعودی نشان داده است.


عدم بسته شدن کندلی روزانه در بالای ۱۸۹.۷۵ دلار ،حاکی از ادامه روند نزولی لایت کوین است. در چنین حالتی، LTC می تواند به زیر سطح ۱۷۰.۶۱ دلاری کاهش یابد و حمایت ۱۶۳.۸۹ دلاری را مجددا مورد امتحان قرار دهد. اگرچه قیمت لایت کوین حتی ممکن است به زیر این سطح حمایتی کاهش یابد، اما خریداران به احتمال زیاد به دنبال یک کام بک باشند.


در چنین حالتی، قیمت لایت کوین ، مومنتوم کافی برای عبور از سطوح مقاومتی بعدی خود خواهد داشت که پس از آن بتواند با کندلی روزانه در بالای سطح ۱۹۰ دلاری به طور قاطع بسته شود. سپس ،لایت کوین در مسیر صعود به سقف نوسانی ۲۱ اکتبر(۲۹ مهر) در ۲۱۵ دلاری قرار خواهد گرفت و در نهایت ، روندی را به سمت سقف نوسانی ۵ سپتامبر(۱۴ شهریور) در ۲۳۲.۹۴ دلار آغاز خواهد کرد.


در مجموع ، از سطح ۱۶۳.۸۹ دلاری ، لایت کوین ۴۰ درصد رشد می کند.


LTCPERP 2021 10 28 08 32 29 637709869639590808 300x171 - تحلیل تکنیکال لایت کوین(LTC)؛ پنج شنبه 6 آبان

نمودار ۱ روزه جفت ارز LTC/USDT با توجه به اینکه شرایط ممکن است برای قیمت لایت کوین نگران کننده باشد ، بسته شدن کندلی روزانه زیر ۱۳۹.۸۰ دلار ، LTC را به سطوح پایین تری میرساند و سناریوی صعودی به دنبال آن، باطل خواهد شد. در چنین حالتی، LTC ممکن است با سقوط ۱۴ درصدی به سمت سد حمایت فوری خود در ۱۱۹.۶۴ دلار ،پیش برود.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0