آکادمی هلاکوئی
1401/05/20
12:20
گزارش سه ماهه نشان می دهد که Coinbase توسط SEC مورد بازرسی قرار گرفته است

طبق آخرین گزارش سه ماهه اخیر Coinbase Global،…

طبق آخرین گزارش سه ماهه اخیر Coinbase Global، این شرکت که در نزدک لیست شده است، توسط کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) به دلیل فرآیندهای لیست کردن توکن و برنامه های استیک و محصولات تولید سود تحت بازرسی است.


کوینبیس در فرم ۱۰-Q خود گفت: «[کوینبیس] احضاریه های تحقیقاتی و درخواست هایی از SEC برای اسناد و اطلاعات در مورد بعضی برنامه های مشتری خاص، فعالیتها، و محصولات موجود و مورد نظر در آینده دریافت کرده است.


کوین بیس اضافه کرد که معتقد است تحقیقات قانونی موجود تاثیر مادی نامطلوبی بر امور مالی، فعالیتها یا جریان نقدی شرکت نخواهد داشت.


وزارت دادگستری ایالات متحده اخیرا مدیر محصولات کوینبیس، Ishan Wahi و برادرش، Nikhil Wahi، را به اتهام کلاهبرداری اینترنتی دستگیر کرد.


SEC همچنین به طور جداگانه این دو نفر را به کلاهبرداری با اوراق بهادار در یک پرونده مدنی متهم کرد، که کوینبیس آن را “نابسامانی” نامید و استدلال کرد که دارایی های فهرست شده در صرافی آنها اوراق بهادار نیستند.


قانونگذاران ایالات متحده در حال حاضر برای رسیدن به بهترین تعریف از دارایی های دیجیتال دست و پنجه نرم می کنند چنانکه در ماههای اخیر دو لایحه جداگانه برای رسیدگی به این موضوع طراحی شده است.


کوین بیس همچنین اخیرا با شرکت مدیریت سرمایه گذاری BlackRock شریک شد تا به مشتریان سازمانی دسترسی به معامله و خدمات نگهداری ارزهای دیجیتال را فراهم کند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: forkast


انتهای خبر

0
0