آکادمی هلاکوئی
1400/10/27
18:10
۳۷۴/۵ میلیون SHIB در ۳ روز گذشته سوزانده شده است

در طول ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۱۳۵/۵…

در طول ۲۴ ساعت گذشته، بیش از ۱۳۵/۵ میلیون SHIB برای همیشه از گردش خارج شده است، اما به نظر می رسد این توکن سوزی معمولی تاثیری بر قیمت این رمزارز نداشته باشد. در حال حاضر، قیمت شیبا اینو در حال کاهش است و از بالاترین رکورد خود در اکتبر ۲۰۲۱ (مهر) فاصله گرفته است.


دو روز پیش نیز در مجموع ۲۳۹ میلیون SHIB سوزانده شد.


۱۳۵/۵ میلیون SHIB سوزانده شد


کاربر توییتر @shibburn که جامعه SHIB را از تراکنش های متعددی که مقادیر زیادی SHIB را به یک کیف پول مرده منتقل می کند آگاه می سازد، در توییتی نوشت که در ۲۴ ساعت گذشته، در مجموع ۱۳۴,۵۱۹,۸۲۲ توکن طی ۱۷ تراکنش سوزانده شده است.


در توییتی که پس از آن منتشر شد، این کاربر گفت که یک میلیون دیگر نیز سوزانده شده است که تعداد کل را به ۱۳۵/۵ میلیون می رساند.


2022 01 17 17 16 33 383.5 Million SHIB Burned in Past 3 Days While Coin Is in Decline - 3۷۴/5 میلیون SHIB در 3 روز گذشته سوزانده شده است

بیش از ۲۳۹ میلیون SHIB در دو روز گذشته سوزانده شد


دو برابر این مقدار از این میم کوین نیز دو روز پیش سوزانده شد، زمانی که استیون کوپر (Steven Cooper)، در توییت خود در ۱۵ ژانویه (۲۵ دی)، از تیم پشت توکن سوزی های SHIB قدردانی کرد.


طبق توییت کوپر، دو روز پیش، این افراد بیش از ۲۳۹ میلیون SHIB را به یک کیف پول مرده فرستادند تا هیچ‌کس نتواند آنها را برداشت یا خرج کند.


اکانت توییتر این شرکت نشان می دهد که تاکنون بیش از ۳۵۸،۰۰۰،۰۰۰ SHIB را سوزانده است.


استیون کوپر مالک لیبل موسیقی رمزارزی Bigger Entertainment است که به طور منظم شیبا را می سوزاند. جشن توکن سوزی اخیر SHIB توسط این شرکت به صورت زنده ۲۶ دسامبر (۵ دی) در YouTube پخش شد. در آن روز، آنها ۲۳۹,۶۰۰,۱۴۴ توکن را سوزاندند.


جشن توکن سوزی بعدی قرار است در ۱۴ فوریه (۲۵ بهمن)، روز ولنتاین برگزار شود.


در ۳۰ دسامبر (۹ دی)، کوپر در توییتی نوشت که تیم او اکنون قصد دارد به ارزش ۱۰۰،۰۰۰ دلار SHIB را بسوزاند، یعنی ۳,۴۰۹,۹۴۳,۶۵۶ توکن.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0