کانال کدال
1400/03/22
20:34
📊 نماد : غصینو 📑 عنوان:افشای اطلاعات بااهمیت - (دريافت مجوز تغيير بيش از 10 درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات - گروه الف) منتهی به سال مالی ...

📊 نماد : غصینو



📑 عنوان:افشای اطلاعات بااهمیت - (دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات - گروه الف) منتهی به سال مالی ۱۴۰۰/۱۲/۲۹ (اصلاحیه)



🏭 شرکت: شرکت صنعتی مینو



✔️ دلایل اصلاح: اطلاعیه بدلیل توضیحات در خصوص مجوز افزایش نرخ محصولات به تاریخ ۱۴۰۰/۰۲/۲۱ و علت تاخیر در افشای اطلاعات با اهمیت و همچنین دلایل افزایش بهای تمام شده محصولات و تاریخ موثر اعمال آن اصلاح میگردد.



✍🏻 موضوع افشاء: دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ فروش محصولات یا ارائه خدمات - گروه الف



📋شرح: پیرو اطلاعیه برگشتی به شماره پیگیری ۷۵۵۹۵۱ در خصوص افشای اطلاعات بااهمیت (دریافت مجوز تغییر بیش از ۱۰ درصد در نرخ های فروش برخی از محصولات - گروه الف) به استحضار عالی می رساند: شرکت در مورخ های ۲۱/۰۲/۱۴۰۰ و ۲۵/۰۲/۱۴۰۰ اقدام به اخذ مجوز افزایش نرخ در برخی از محصولات، از انجمن صنفی صنایع بیسکویت، شیرینی و شکلات ایران نموده است. لیکن با عنایت به نیاز به هماهنگی با اداره کل صنعت،معدن و تجارت استان و همچنین اخذ موافقت از شرکت پخش در خصوص افزایش قیمت، با توجه به احتمال موجودی محصولات با نرخ قبل در انبارها و فروشگاه ها، نهایتا اعمال تغییر قیمت در تاریخ ۲۲/۳/۱۴۰۰ اجرایی گردید. لازم به ذکر است این افزایش قیمت، متاثر از تغییر بهای تمام شده محصولات در سالجاری و بدلیل افزایش حقوق و دستمزد بر اساس بخشنامه وزارت کار و افزایش مواد اولیه از جمله گندم،روغن و شکر صورت پذیرفته است. مراتب جهت استحضار تقدیم حضور می گردد.



📋 مشاهده اطلاعیه



📥 دریافت اطلاعیه ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ #غصینو #افشای_اطلاعات ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ 📆 ۱۴۰۰/۰۳/۲۲ ۱۷:۵۱:۲۴ ➖➖➖➖➖➖➖➖➖➖ کانال کدال⬇️⬇️ 🆔

انتهای خبر

0
0