اخبار فوری بورس
1400/07/25
08:23
#پتروشیمی ✍️گروه پتروشیمی پس از اصلاح چند روزه، با لیدری تولیدکنندگان اوره و متانول دوباره رنگ سبز به خود گرفته است. نماگر صنعت با رسیدن به سطح فی...

#پتروشیمی



✍️گروه پتروشیمی پس از اصلاح چند روزه، با لیدری تولیدکنندگان اوره و متانول دوباره رنگ سبز به خود گرفته است. نماگر صنعت با رسیدن به سطح فیبوناچی ۳۸ درصد برابر ۱۱۱.۸۰۰ واحد واکنش مثبتی نشان داده است. لذا پیش‌بینی می‌شود این شاخص تا محدوده ۱۲۰ هزار واحد برابر کلاستر میدلاین کانال و سطح ۳۸ درصد فیبو EXP به رشد خود ادامه دهد.



📈در این گروه #شپدیس پس از یک استراحت موقت، مجددا موج تقاضا را تجربه می‌کند. به نظر شپدیس با گذر از مقاومت ۱۹.۸۰۰ تومان پتانسیل رشد تا ۲۱.۳۵۰ تومان را داشته باشد. لازم به ‌ذکر است شپدیس با P/E فوروارد ۵.۴ سومین شرکت ارزنده گروه است.



✅در طرف دیگر #آریا داریم که پس از اصلاح تا حوالی قیمت‌های ۱۰.۵۰۰ تومانی، همزمان با دیگر نماد‌ها مورد تقاضا قرار گرفته است. این نماد با تثبیت در قیمت‌های کنونی می‌تواند تا محدوده ۱۲.۵۰۰ تومان قد بکشد.



🔰و در آخر #شپارس را داریم که با اصلاح ۶۰ درصدی تا حوالی ۱.۰۰۰ تومان برابر حمایت استاتیک خود مورد توجه قرار گرفته است. این نماد با حدضرر ۵ درصدی می‌تواند در قدم اول تا محدوده ۱.۲۴۰ تومانی رشد را تجربه کند.

انتهای خبر

0
0