بورسینه
1400/03/24
16:00
🔹روز جاری در مجموع حدود سه هزار و ۳۵۰میلیارد سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #خودرو، #شپنا، #خپارس، #شتران و #فولاد به ترتیب در رتبه اول تا پنجم ل...

🔹روز جاری در مجموع حدود سه هزار و ۳۵۰میلیارد سهام خرید و فروش شد که پنج نماد #خودرو، #شپنا، #خپارس، #شتران و #فولاد به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.



🔹در سومین روز هفته معادل ۲۰۰میلیارد تومان سهام ایران خودرو دست به دست شد، پالایش نفت اصفهان پس از معاملاتی به ارزش ۱۸۰میلیارد تومان دوم شد و سهام پارس خودرو نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.



🔹سهام توسعه و عمران شهرستان نائین (#خعمرا) پس از بازگشایی ۲۲درصد رشد قیمت را تجربه کرد و از طرف دیگر سهام کارخانجات مخابراتی ایران (#لکما) با افت ۳۳درصدی قیمت کام سهامداران خود را تلخ کرد.



🔹بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «خودرو و ساخت قطعات» تعلق داشت به طوری که ۴۸۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «فلزات اساسی» با معاملات ۴۵۰میلیارد تومانی دوم شد و «فرآورده های نفتی» در جایگاه سوم قرار گرفت.



🔹امروز ۲.۵درصد از کل سهام زرین معدن آسیا (#فزرین) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۲۹.۲درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در سه سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۳۲نماد نخست اختصاص داشت.


#بورسینه

انتهای خبر

0
0