آکادمی هلاکوئی
1400/02/12
12:52
نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (۱۲ اردیبهشت)

توقف بیت کوین حدود ۵۷ هزار دلار همانطور…

توقف بیت کوین حدود ۵۷ هزار دلار


همانطور که دیروز گزارش کردیم، ارز رمزنگاری شده برتر بازار سرانجام حرکات صعودی قاطعی را آغاز کرد. پس از اینکه بیت کوین با قیمتی در حدود ۵۴۰۰۰ دلار ترید شد، با افزایش ۴۰۰۰ دلاری در یک روز به بالای ۵۸۵۰۰ دلار رسید. این بالاترین سطح قیمت این دارایی از زمان سقوط بازار در اواسط آوریل (اواخر فروردین) بوده است.


با این حال، خرس ها در این مرحله دوباره وارد عمل شدند و اجازه افزایش بیشتر را ندادند. در ساعات بعدی، بیت کوین با اصلاحی ۲۰۰۰ دلاری روبرو شد که منجر به افت قیمت تا ۵۶۰۰۰ دلار شد. علی رغم اندکی بهبود، BTC هنوز در مقیاس ۲۴ ساعته بیش از ۲٪ کاهش را نشان می دهد.


اندیکاتورهای تکنیکال حاکی از آن هستند که اولین موانع پیش روی بیت کوین خطوط مقاومت ۵۸۳۵۵ دلار، ۵۹۰۰۰ دلار و ۶۰۰۰۰ دلار هستند. در مقابل، در صورت ریزش قیمت، حمایت های مهم در سطح فعلی ۵۶۹۵۰ دلار، ۵۷۰۰۰ دلار که میانگین متحرک ۵۰ روزه و به دنبال آن، ۵۶۲۰۰ دلار به کمک این ارز می آیند.


اتر به ۳ هزار دلار نزدیک می شود


اخیرا بیشتر کوین های جایگزین با رشدی چشمگیر روبرو شدند و بخش عمده ای از چیرگی بیت کوین بر بازار را کاهش دادند. با این حال، در ۲۴ ساعت گذشته وضعیت آلتکوین ها نیز کمی آرام شده است. بایننس کوین پس از ثبت آخرین رکورد قیمت خود در حدود ۶۴۵ دلار، با ۴٪ کاهش به حدود ۶۰۰ دلار رسیده است.


Ripple (-۰.۶٪) ، Cardano (-۲.۶٪) ، Polkadot (-۲.۳٪) ، Uniswap (-۲.۶٪) و Litecoin (-۱٪) نیز امروز قرمز هستند. در مقابل ، Chainlink (۴.۵٪) و Dogecoin (۵.۵٪) بیشترین رشد را در میان آلتکون های دارای ارزش زیاد شاهد بوده اند. در نتیجه این تحولات، LINK بالای ۴۰ دلار معامله می شود در حالی که DOGE حدود ۰.۳۸ دلار قیمت دارد.


بازار 12 - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (12 اردیبهشت)بازار 12 - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (12 اردیبهشت)

اتریوم نیز با ۲٪ افزایش در مقیاس ۲۴ ساعته امروز به رنگ سبز دیده می شود. دیروز اتر فقط ۴۰ دلار با نقطه عطف ۳۰۰۰ دلاری فاصله داشت.


آلتکوین هایی مانندBakeryToken (۴۱٪), Nano (۲۲٪), Huobi Token (۱۵٪), Fantom (۱۳٪), Ethereum Classic (۱۲٪) و Solana (۱۰٪) امروز افزایش قیمت دورقمی داشته اند.


در نهایت ، سرمایه تجمعی بازار تمام دارایی های رمزنگاری در حدود ۳۰ میلیارد دلار کاهش یافته است اما همچنان بالای ۲.۲ تریلیون دلار است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0