سهامیاب - آموزش بورس
1400/04/20
08:25
#زراعت 🥛 در گروه زراعت خبر افزایش نرخ شیرخام از 4.500 تومان به 6.400 تومان در کنار اصلاح سنگین اخیر، عاملی برای افزایش تقاضا خواهد بود. وزیر جهاد ...

#زراعت



🥛 در گروه زراعت خبر افزایش نرخ شیرخام از ۴.۵۰۰ تومان به ۶.۴۰۰ تومان در کنار اصلاح سنگین اخیر، عاملی برای افزایش تقاضا خواهد بود. وزیر جهاد کشاورزی در نامه‌ای اعلام کرد که شورای قیمت‌گذاری محصولات استراتژیک قیمت هرکیلوگرم شیرخام را ۶.۴۰۰ تومان تصویب کرد و بر اساس مصوبه این شورا شیر خشک، کره، روغن حیوانی، فرآورده‌های لبنی و دام زنده آزاد است.



🐄 در این گروه #زبینا پس از افت ۷۰ درصدی، با افزایش تقاضا همراه است. این سهم در صورت گذر از سد ۲۸۷ تومانی تحت تاثیر تشکیل الگوی دوقلوی معکوس، هدف ۳۴۰ تومانی را دنبال خواهد کرد. در #زشگزا هم اصلاح قیمت قابل توجه بوده است. این سهم به شرط حفظ حمایت ۶۰۰ تومانی، به مرور تا سطوح ۷۶۰ تومانی رشد خواهد کرد.



🐂 در #زشریف شاهد واکنش سهم به حمایت ۴۰۰ تومانی هستیم. این سهم شریف به سمت مقاومت ۵۰۰ تومانی در حرکت است و چنانچه از این مقاومت گذر نماید، یک رشد ۲۰ درصدی دیگر را تجربه خواهد کرد. اما در #زکوثر قیمت‌های ۱.۶۰۰ تومانی مانع از ریزش بیشتر شده است. این سهم می‌تواند هدف کوتاه‌مدتی ۲.۲۰۰ تومانی را دنبال نماید.



انتهای خبر

0
0