آکادمی هلاکوئی
1401/05/16
11:20
تحلیل تکنیکال کوانت (QNT)؛ یک شنبه ۱۶ مرداد

روند بازیابی اخیر V شکل رمزارز کوانت (QNT)…

روند بازیابی اخیر V شکل رمزارز کوانت (QNT) از سطح حمایت ۸۷.۵ دلاری، قسمت “دسته” الگوی فنجان و دسته را شکل داد. خط گردن مقاومتی این الگوی گاوی بازگشتی در حدود مرز ۱۱۰ دلاری قرار دارد . شکست قاطع این مقاومت ، امروز منجر به افزایش شدید معاملات خرید شد.


APcxNQ1M 300x171 - تحلیل تکنیکال کوانت (QNT)؛ یک شنبه 16 مرداد

رالی نیمه اول ماه جولای(تیر-مرداد) به طور کامل ضرر و زیان ناشی از روند نزولی بین ماه می (اردیبهشت-خرداد) و ژوئن(خرداد-تیر) را جبران کرد و در اثر آن ، قیمت در ۱۵ جولای(۲۴ تیر) به مقاومت ۱۱۰ دلاری رسید. در نتیجه، جفت ارز QNT/USDT تنها در یک ماه ، ۱۶۷.۳ درصد رشد کرد.


پس از آن ، کوانت چندین بار در برابر مقاومت ۱۱۰ دلاری عقب نشینی کرد که ناشی از سیو سود معامله گران کوتاه مدت بود. فشار فروش در این مقاومت منجر به عقب نشینی ۲۰ درصدی قیمت شد اما سپس قیمت QNT مجددا بازیابی شد.


در پی این نوسانات ، الگوی فنجان و دسته شکل گرفت. این رمزارز درحال حاضر با جریان ورودی قابل توجهی روبه رو است و در اثر آن ، ۱۳.۴ درصد افزایش یافته و به ۱۱۲ دلار رسید. در نتیجه، خریداران مقاومت ۱۱۰ دلاری را شکستند.


این شکست گاوی منجر شد که الگوی فنجان و دسته معتبر شود. بسته شدن کندلی در بالای این مقاومت ، منجر می شود که خریداران این مقاومت شکسته شده را مورد امتحان قرار دهند.


اگر قیمت QNT بتواند در بالای سطح ۱۱۰ دلاری به ثبات برسد، رالی بعدی ، قیمت کوانت را به بالای سطح ۱۳۲ دلاری رسانده و با رشد ۲۷.۵ درصدی به مرز ۱۵۵ دلاری خواهد رساند.


شاخص های تکینکال


EMAها: EMAهای مهم (۲۰، ۵۰، ۱۰۰ و ۲۰۰) سیگنال گاوی صادر می کنند.


شاخص RSI: شیب این شاخص در تایم فریم روزانه به بالای ۷۰ درصد پیش میرود و حاکی از مومنتوم گاوی قدرتمند است. با این حال، این اندیکاتور در نزدیکی ناحیه اشباع خرید قرار دارد که ممکن است قیمت را در معرض خطر یک عقب نشینی جزئی قرار دهد.


سطوح مقاومتی: ۹۶ و ۱۱۰ دلار


سطوح حمایتی: ۷۴ و ۸۷.۶ دلار




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coingape


انتهای خبر

0
0