همفکران
1400/03/19
16:20
#مجمع #شکربن 📌 به گزارش همفکران مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کربن ایران با حضور ۵۷ درصدی سهامداران و نمایندگان قانونی آنها و هیئت مدیره شرکت به صو...

#مجمع


#شکربن



📌 به گزارش همفکران مجمع عمومی عادی سالیانه شرکت کربن ایران با حضور ۵۷ درصدی سهامداران و نمایندگان قانونی آنها و هیئت مدیره شرکت به صورت آنلاین و حضوری با تاخیر ۴۰ دقیقه‌ای در روز جاری برگزار شد...




✅ مدیرعامل شرکت در خصوص وضعیت فروش گفت: در سال‌های گذشته کاهش فروش به دلیل کاهش تقاضا بود.


بیش از ۵۰ درصد از نظر مقدار تولید و فروش و بیش از ۱۰۰ درصد از نظر مبلغی شرکت با رشد همراه بوده است.



✅ بخش عمده ای از صادرات شرکت به کشور هندوستان است و با توجه به شیوع کرونا و روند نزولی این بیماری در هند، امیدواریم وضعیت تقاضا از سمت هندوستان تقویت شود و شرکت بتواند به آمار و ارقام گذشته در حوزه صادرات دست یابد.



✅ میزان مصرف کربن در کشور در صنایع دیگر از جمله لاستیک سازی افزایش یافته است و سالانه ۱۸۰ هزار تن کربن در کشور نیاز داریم و شرکت کربن ایران باید بخش عمده‌ای از این بازار را در دست بگیرد زیرا افق آینده این صنعت بسیار روشن است.



✅ احتمال افزایش قیمت حامل‌های انرژی و تهدید جدی بر قیمت تمام شده، عدم امکان استفاده از تکنولوژی روز دنیا در زمینه انتقال کارخانه به دلیل تداوم تحریم‌ها، عدم توسعه صنایع تایر سازی کشور همسو با رشد تولید شرکت‌های دوده‌ساز، کمبود نقدینگی در زنجیره صنعت و بالا بودن نرخ تسهیلات بانکی از جمله مشکلات و تهدیدات پیش روی شرکت کربن ایران است.



انتهای خبر

0
0