آکادمی هلاکوئی
1400/10/01
19:30
چین لینک در میان نهنگ‌های اتریوم به محبوبیت بالایی رسیده است

طبق آمار WhaleStats، چین لینک (Chainlink) در بین…

طبق آمار WhaleStats، چین لینک (Chainlink) در بین نهنگ‌های اتریوم به محبوبیت بالایی رسیده است، زیرا در ۲۴ ساعت گذشته، عنوان بیشترین معامله بین نهنگ را به خود اختصاص داده است.


2021 12 22 19 41 14 Chainlink Becomes Top Hit Among Ethereum Whales Aside from Shiba Inu - چین لینک در میان نهنگ‌های اتریوم به محبوبیت بالایی رسیده است

WhaleStats کیف پول ۱۰۰۰ آدرس برتر اتریوم و دارایی های آنها را ردیابی می کند. طبق جدیدترین داده ها، چین لینک اکنون ۱/۲۱٪ از کل دارایی ها به ارزش ۲۵۹,۵۷۱,۹۶۵ دلار در آدرس های نهنگ ها را به خود اختصاص داده است.


شیبا همچنان بزرگترین هولدینگ نهنگ های اتریوم از نظر ارزش دلار است و ۸/۵۲ درصد از دارایی ها یا ۱،۸۱۷،۶۶۵،۱۷۱ دلار را به خود اختصاص داده است. نهنگ‌های اتریوم در ۲۴ ساعت گذشته اقدام به خرید و فروش LINK کرده‌اند، زیرا طبق معیارهای WhaleStats، این کوین در بین ۱۰ رمزارز برتر خرید و فروش شده قرار می‌گیرد.


عملکرد قیمتی چین لینک


لینک به طور پیوسته از قیمت ۳۸/۳۲ دلار در ۱۱ نوامبر (۲۰ آبان) به پایین ترین سطح ۱۶/۷۲ دلار در جریان ریزش بازار در ۴ دسامبر (۱۳ آذر) افت داشته است. قیمت آن در حال حاضر در حدود ۲۰ دلار تثبیت می شود زیرا سرمایه گذاران به دنبال سرنخ هایی برای اقدامات بیشتر هستند. این اوراکل غیرمتمرکز نسبت به رکورد ۵۲/۸۸ دلاری خود در تاریخ ۱۰ می (۲۰ اردیبهشت)، بیش از ۶۰ درصد کاهش یافته است.


نهنگ‌ها معمولا از ریزش ها یا تثبیت های کلان برای جمع‌آوری رمزارزهای مورد علاقه خود استفاده می‌کنند.


مرحله انباشت چرخه بازار نشان دهنده یکسان شدن قیمت ها در زمانی است که بازار پس از اوج اخیر خود به کف رسیده است. علیرغم قیمت کسل کننده، چین لینک همچنان یکی از یکپارچه ترین شبکه ها است.


چین لینک با ۴/۰۶ درصد رشد در روز با قیمت ۲۰/۳۰ دلار معامله می شود و در عین حال به عنوان بیستمین ارز دیجیتال بزرگ بر اساس ارزش بازار هم رتبه بندی می شود.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد .


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0