رمزارز نیوز
1402/02/16
20:00
پرسودترین و موفق‌ترین میم کوین تاریخ رمزارزها کدام است؟

پلتفرم رتبه‌بندی CoinGecko نتیجه مطالعه اخیر خود بر روی بازده قیمتی میم کوین‌ها را منتشر کرده است. این مطالعه… مطالعه مطلب ...

پلتفرم رتبه‌بندی CoinGecko نتیجه مطالعه اخیر خود بر روی بازده قیمتی میم کوین‌ها را منتشر کرده است. این مطالعه نگاهی به بازده قیمت توکن‌های مبتنی بر میم، بر اساس داده‌های CoinGecko در بازه زمانی مشخص دارد. در این مطالعه، فرض شده است که زمان شروع دسترسی به داده‌ها، زمان تقریبی خرید بوده، در حالی که برای فروش و محاسبه سودها، بالاترین قیمت ثبت شده تا تاریخ ۴ می ۲۰۲۳ به عنوان ملاک در نظر گرفته شده است.


به گزارزش رمزارز نیوز و بر اساس داده‌های ارائه‌شده توسط CoinGecko، شیبا اینو از لحاظ افزایش قیمت، موفق‌ترین توکن در این دسته بوده است، با افزایش ۸,۴۲۴,۲۰۲.۳ درصدی خود در زمان ثبت بالاترین قیمت آن در مقایسه با قیمت شروع به کار آن در تاریخ ۱ اوت ۲۰۲۰.


از سوی دیگر، دوج‌کوین به مدت طولانی موفق‌ترین کوین مبتنی بر میم بوده و از سال ۲۰۱۳ به عنوان رمزارز پیشرو در این دسته‌بندی شناخته شده است.


با این حال، رشد شیبا اینو بسیار مشهود است و در حال حاضر در میان سه توکن مبتنی بر میم بر اساس ارزش بازار قرار دارد. شیبا اینو (SHIB) همچنین به عنوان محبوب‌ترین توکن مبتنی بر میم در ایالات متحده شناخته شده و ۶۰.۷ درصد از علاقه کاربران در این کشور به میم‌کوین‌ها را در سال جاری به خود اختصاص داده است. شیبا اینو همچنین یک گزینه محبوب در هند است. با این حال، باید دید که آیا محبوبیت SHIB تقاضای جدیدی را ایجاد خواهد کرد که بتواند تاثیر مثبتی بر قیمت آن داشته باشد یا خیر.


در لحظه نگارش این خبر، SHIB در محدوده قیمتی ۰.۰۰۰۰۰۹۶۹۶ دلار معامله می‌شود که نزدیک به ۹۰ درصد با اوج تاریخی خود فاصله دارد.


انتهای خبر

0
0