آکادمی هلاکوئی
1399/12/15
02:00
پشتیبانی تیم بسکتبال دالاس ماوریکس از دوج‌کوین به عنوان گزینه پرداختی فروش بلیط

اخیرا مارک کوبان، مالک Dallas Mavericks، نسبت به…

اخیرا مارک کوبان، مالک Dallas Mavericks، نسبت به رمزارزها و بلاکچین، علاقه نشان داده است. وی که میهمان برنامه Shark Tank بود، نسبت به شبکه اتریوم، ابراز علاقه کرد و اظهار داشت که بیت کوین از طلا بهتر است. اما در حال حاضر، در حال بررسی رمزارز محبوب دیگری می باشد.


تیم NBA کوبان که در حال حاضر، از بیت کوین بعنوان گزینه پرداختی پشتیبانی می نماید، از طریق مشارکت با BitPay، این امکان را در اختیار مردم قرار می دهد تا بلیط خود را از طریق رمزارز Dogecoin (DOGE) نیز خریداری نمایند.


کوبان در گفتگو با DealBook، اظهار داشت که تصمیم گرفته است DOGE را بعنوان گزینه پرداختی در نظر بگیرد. وی با بیان اینکه گاهی اوقات در تجارت “شما ملزم به انجام کارهایی هستید که لذت بخش است”، افزود:


ما به این دلیل، این کار را انجام می دهیم که گاهی اوقاع در تجارت، شما ملزم به انجام کارهای جذاب و امیدوارکننده که سبب افزایش روابط عمومی می گردد، هستید.


از این رو، ما Dogecoin را امروز، فردا و احتمالا تا ابد، خواهیم داشت.


دوج‌کوین، به این دلیل که می تواند متمرکز باشد، انتقاداتی را به همراه داشته است. برخی از کارشناسان معتتقدند که این رمزارز برای افرادی است که می خواهند بجای کسب سود اقتصادی، با فرهنگ اینترنت آشنا شوند. در حقیقت، کوبان، از افرادی که در خصوص Dogecoin کنجکاو هستند، خواست تا با نوجوانانی که “در تیک تاک حضور دارند صحبت و در این مورد، از آنها سوال کنند”.


با این حال، DOGE توانسته بیش از ۶ میلیارد دلار ارزش بازار را به خود اختصاص و با قیمت ۰.۰۵۰۱۳۷ دلار (در زمان نوشتن این مطلب) معامله و طی ساعات گذشته، ۳ درصد، رشد داشته باشد.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: ambcrypto


انتهای خبر

0
0