آکادمی هلاکوئی
1400/10/04
00:00
نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (۴ دی)

بیت کوین ۵۰ هزار دلار را حفظ کرده…

بیت کوین ۵۰ هزار دلار را حفظ کرده است


پس از چند هفته متوالی افت قیمت، روز گذشته بیت کوین سرانجام با یک صعود چشمگیر از مقاومت روانی ۵۰۰۰۰ دلار گذشت. این ارز رمزپایه در ساعات بعد به روند صعودی خود ادامه داد و به بالاترین قیمت دو هفته اخیر در حدود ۵۲۰۰۰ دلار رسید.


با این حال، با روی کار آمدن دوباره خرس‌ها، BTC نتوانست به روند خود ادامه دهد. خرس ها این دارایی را باردیگر به پایین کشاندند ولی با این وجود، بیت کوین هنوز در حدود ۵۱۰۰۰ دلار ایستاده است. شایان ذکر است که این دارایی از زمان سقوط قیمت در اوایل دسامبر (اواسط آذر) تاکنون نتوانسته بود برای دو روز متوالی بالاتر از مارک ۵۰۰۰۰ دلار باقی بماند.


با توجه به سطح فعلی قیمت، ارزش بازار بیت کوین بالای ۹۵۰ میلیارد دلار باقی مانده است، در حالی که چیرگی آن بر آلتکوین ها ۴۰.۶٪ است.


جهش BCHA


کوین های جایگزین نیز روز گذشته رشد قابل توجهی را ثبت کردند. تنها چند روز پس از اینکه اتریوم به زیر ۳۸۰۰ دلار رسید، با افزایش قیمت بالاتر از تراز ۴۱۰۰ دلار قرار گرفت. هرچند، کاهش جزئی قیمت از آن زمان، ETH را به کمتر از ۴۱۰۰ دلار رسانده است.


بایننس کوین نسبتا ثابت مانده و در حدود ۵۵۰ دلار قیمت دارد. کاردانو، ترا، پولکادات، شیبااینو، لایت کوین و چین لینک همگی افتی جزئی داشته اند ولی این کاهش قیمت در ریپل، اوالانچ و MATIC اندکی بیشتر بوده است.


بازار4 - نگاهی کلی به وضعیت امروز بازار رمزارزها (4 دی)

از سوی دیگر، سولانا، دوج کوین و CRO امروز در منطقه رنگ سبز قرار دارند. SOL با ۲٪ افزایش به بالای ۱۹۰ دلار، DOGE با بیش از ۵٪ افزایش به ۰.۱۹ دلار، و CRO با افزایش ۷.۵ درصدی به ۰.۶۵ دلار رسیده اند. در این میان، Bitcoin Cash ABC با افزایش ۵۰ درصدی به بالای ۱۰۰ دلار رسید و به عنوان برنده امروز شناخته شد.


ارزش بازار ارزهای دیجیتال هم اندکی کاهش یافته و اکنون به زیر ۲.۴ تریلیون دلار رسیده است.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0