بورس پرس
1402/03/14
00:00
مجوز افزایش سرمایه ۳۶، ۶۴ و ۳۱۴ درصدی سه شرکت بورسی صادر شد

سه شرکت بورسی مجوز افزایش سرمایه ۳۶، ۶۴ و ۳۱۴ درصدی را از سه محل گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، سه شرکت بورس کالا، کارخانجات تولیدی قندی و توسعه معادن روی ایران به ترتیب مجوز افزایش سرمایه ۶۴، ۳۶ و ۳۱۴ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.


بر اساس این گزارش، "کالا" سرمایه فعلی را از ۸۳۰ میلیارد به ۱.۳ هزار میلیارد تومان می رساند. ۳۹۷ میلیارد تومان از تامین مالی این شرکت از محل سود انباشته و ۱۳۳ میلیارد تومان دیگر از محل سایر اندوخته‌ها برای ا جرای مصوبه سازمان بورس در خصوص تعیین حداقل سرمایه مطلوب بورس‌ها و عدم خروج نقدینگی اعمال می شود.


همچنین سرمایه فعلی "بکام" از یک به ۱.۳ هزار میلیارد تومان می رسد. تامین مالی این شرکت بورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال و صرف ا صلاح ساختار مالی، تامین سرمایه در گردش و تکمیل طرح تولید انواع پچ کورد، پیکتل و اسپیلیتر کابل نوری و طرح توسعه تولید انواع کابل های شبکه CAT می شود.


در این میان، "کروی" سرمایه فعلی را از ۲۴۱.۳ به هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای ا صلاح ساختار مالی و جبران مخارج بابت مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه پذیر اعمال می شود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0