سهامیاب - آموزش بورس
1400/03/10
08:45
#سایر_صنایع 1️⃣ در گروه برقی، #بترانس در گزارش شرکت اصلی به سود 191 ریالی و در گزارش تلفیقی به سود 291 ریالی رسیده است. با توجه به رشد جدی نرخ فرو...

#سایر_صنایع



۱️⃣ در گروه برقی، #بترانس در گزارش شرکت اصلی به سود ۱۹۱ ریالی و در گزارش تلفیقی به سود ۲۹۱ ریالی رسیده است. با توجه به رشد جدی نرخ فروش محصولات، سود تلفیقی ۱۴۰۰ به بیش از ۵۰۰ ریال خواهد رسید. به نظر قیمت‌های ۲۰۰ تومانی بترانس هیچگونه ریسکی نداشته باشد.



۲️⃣ در گروه تایرسازی گویی عاج لاستیک فروشنده‌ها رفته و کماکان کاهش قیمت‌ها بدون توجه به وضعیت بنیادی آنها ادامه دارد. سود #پتایر برای امسال ۵۰ تا ۶۰ تومان است و شرکت یک تقسیم سود در دل خود دارد. در #پکویر بعید نیست شرکت به سود ۲۰۰ تومانی برسد. به نظر سهم تا مرز قیمت‌های ۱.۰۰۰ تومانی افت کند و از این نقاط بهبود تقاضا را داشته باشیم.



۳️⃣ در شرکت‌های چندرشته‌ای و سرمایه‌گذاری، #وغدیر واکنش خوبی به حمایت ۹۰۰ تومانی نشان داد و به قیمت‌های بیش از ۱.۰۰۰ تومانی راه یافت. بنابراین در منفی‌ها مجددا مورد توجه قرار خواهد گرفت. در این گروه نمادهایی نظیر #شستا #ومهان #صبا #وصندوق و #وسپه گزینه‌های مناسبی برای بررسی خواهند بود.



انتهای خبر

0
0