آکادمی هلاکوئی
1401/06/10
21:40
اوپن سی می گوید بازار از NFT های فورک شده پس از ادغام اتریوم پشتیبانی نمی کند

با نزدیک شدن به تاریخ ادغام یا همان…

با نزدیک شدن به تاریخ ادغام یا همان Merge اتریوم، بازار توکن غیرقابل تعویض (NFT) اوپن سی اعلام کرده است که تنها بر روی پشتیبانی از NFT هایی تمرکز خواهد کرد که در بلاک چین ارتقا یافته اثبات سهام (PoS) هستند.


در اطلاعیه ای در توییتر، این بازار NFT گفت که اگر فورکی ایجاد شود و روی آن NFT پیاده سازی شود، از آن ها پشتیبانی نمی کند و فقط از بلاگچین ارتقاء یافته اتریوم پشتیبانی می کند.


بازار NFT همچنین تاکید کرد که تیم آن در حال آماده سازی پلتفرم معاملاتی NFT برای هر گونه مشکلی است که ممکن است با ادغام اتریوم آتی پیش بیاید تا دوره گذار هموار باشد.


در حالی که تیم بر این باور است که هیچ مشکل عمده ای وجود نخواهد داشت، اما به جامعه اطمینان داد که در تمام طول فرآیند نظارت، مدیریت و ارتباط با کاربران خود را انجام خواهند داد. آنها همچنین از توسعه دهندگان خواستند تا جزئیات مربوط به Merge را در وب سایت اتریوم بررسی کنند.


جدا از اوپن سی،چین لینک(Chainlink) همچنین تعهد خود را به انتقال PoS شبکه اصلی اتریوم ابراز کرد. تیم اشاره کرد که این پروتکل از هیچ فورک اتریوم که ممکن است پس از ادغام بیاید، پشتیبانی نخواهد کرد. این تیم همچنین به جامعه خود اطمینان داد که تمام تلاش خود را می کند تا برای هر مشکلی که ممکن است در طول انتقال پیش بیاید آماده شود.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0