بورس پرس
1402/03/02
09:41
پیش فروش محصول چینی ایران خودرو دیزل از فردا با قیمت ۱.۸۸۵ میلیاردتومانی

ایران خودرو دیزل، پیش فروش محصول اتوماتیک چینی را از فردا با قیمت ۱.۸۸۵ میلیارد تومان و موعد تحویل مهر و آبان بصورت اینترنتی آغاز می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، شرکت ایران خودرو دیزل، پیش فروش محصول پیکاپ بنزینی اتوماتیک چینی (فوتون G۷ اتوماتیک) را از فردا با قیمت ۱.۸۸۵ میلیارد تومان و با موعد تحویل هفته آخر مهر و آبان بصورت اینترنتی آغاز می‌کند.


بر اساس این گزارش، مشتری باید ۹۴۳.۵ میلیون تومان را به عنوان پیش‌پرداخت در هنگام ثبت‌نام پرداخت کند. باقی مانده مبلغ نهایی در قالب دو فقره چک تسویه خواهد شد که اولی ۴۷۱ میلیون تومان به سررسید ۱۷ تیر و دومی ۴۷۱ میلیون تومان به سررسید ۳۱ مرداد است.


برای وجه پرداختی مشتری، سود مشارکت و انصراف ۱۲ و ۹ درصدی در نظر گرفته شده است. همچنین درصورت تاخیر در تحویل خودروهای ثبت‌نامی به مشتریان، سود مشارکت به اضافه یک درصد ماهانه به عنوان جریمه تاخیر در تحویل لحاظ خواهد شد.


ثبت‌نام تنها در صورتی انجام خواهد شد که هم واریز پیش پرداخت از کارت بانکی متعلق به متقاضی ثبت‌نام صورت پذیرد و هم چک‌های تحویلی به شرکت، متعلق به متقاضی ثبت‌نام باشد. تنها آن دسته از متقاضیانی مجاز به ثبت‌نام هستند که دارای گواهینامه رانندگی و سن بالای ۱۸ سال بوده و در یک سال گذشته خرید خودرو از شرکت ایران خودرو دیزل نداشتند.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0