رمزارز نیوز
1400/10/27
14:37
دو روز تا عرضه اولیه بازی رمزارزی هیمو!

بازی Himo World تنها یک هفته تا عرضه اولیه DEX خود (IDO) فاصله دارد. به زودی عرضه توکن بومی این پروژه HIMO حداقل در پنج پلتفرم… مطالعه مطلب ...

بازی Himo World تنها یک هفته تا عرضه اولیه DEX خود (IDO) فاصله دارد. به زودی عرضه توکن بومی این پروژه HIMO حداقل در پنج پلتفرم (Launchpad) انجام خواهد شد.


Himo World یک بازی استراتژیک مبتنی بر توکن NFT است که بازیکنان با شخصیت‌ها درون بازی عرشه‌های جنگی ساخته و با دیگر گیمرها رقابت می‌کنند. Himo World یکی از محصولات استودیو Gamefox در کشور ویتنام است. این بازی بر اساس مدل سرمایه‌گذاری بازی برای کسب درآمد (Play to earn) طراحی شده است.


این بازی در بستر زنجیره هوشمند بایننس اسمارت چین (BSC) توسعه داده شده و نسخه‌های موبایلی و دسکتاپ آن در دسترس است. Himo World یک بازی مبتنی بر NFT محسوب می‌شود که دارای ویژگی‌های شروع رایگان (Free-to-Play) و ساختن برای کسب درآمد (Create-to-Earn) است. همچنین حالت‌های بازی متعددی از جمله PvE (بازیکن در مقابل محیط)، Rogue-like (نابودی با اولین خطا) و PvP (بازیکن در مقابل بازیکن) طراحی شده است. در آینده نیز سیستم رتبه‌بندی فصلی، مسابقات دوره‌ای، پیش‌بینی آیتم‌ها و موارد دیگر عرضه خواهد شد.


پیشنهاد اولیه DEX جهانی توکن HIMO

عرضه اولیه توکن این پروژه در ۱۹ ژانویه در پلتفرم Gamestarter Launchpad آغاز می‌شود. ۳ روز بعد توکن بومی بازی هیمو ورد در پلتفرم‌های PoolZ، TrustPad ،NFTb و Gamestation عرضه خواهد شد.


PoolZ با عرضه ۳,۱۲۵,۰۰۰ توکن مهمترین پلتفرم فروش اولیه توکن HIMO محسوب می‌شود. پول‌زی قیمت هر واحد از این توکن را ۰.۰۴ BUSD در نظر گرفته است تا سرمایه‌ای معادل ۱۲۵,۰۰۰ دلار جمع‌آوری شود. بستر Gamestarter نیز ۱,۸۷۵,۰۰۰ توکن برای فروش خواهد داشت که ارزش تقریبی آن ۷۵,۰۰۰ دلار است. در نهایت سه عرضه‌کننده دیگر هر کدام میزبان ۲۵۰۰۰۰۰ توکن HIMO با سقف ۱۰۰۰۰۰ دلار خواهند بود. انتظار می‌رود روند عرضه اولیه عرضه توکن بازی هیمو ورد با استقبال بسیار زیادی مواجه شود. در حال حاضر مجموعه‌های شناخته‌شده‌ای اقدام به سرمایه‌گذاری روی پروژه Himo World کرده‌اند. برخی از این شرکت‌ها عبارتند از: Exnetwork ،Poolz ،Spores ،Mochilab Vitex Capital ،Oddiyana، Hawks Hunter، Golden Shovel، MH Ventures و … .


هیمو ورد می‌تواند تحولی در بازی‌های بلاکچین ایجاد کند. امکان شروع این بازی با موجودی صفر هم میسر است. بدین ترتیب بازیکنان می‌توانند به سادگی با استفاده از تخیل و خلاقیت خود اقدام به ساختن قهرمانان و درآمد کسب کنند. قهرمان‌های طراحی شده به وسیله توکن‌های NFT قابل فروش خواهند بود.


بنیاد Himo World تجربه زیادی در حوزه نرم‌افزاری و بازی‌های ویدئویی دارد. مهندسان این تیم سابقه فعالیت در شرکت‌های Sony ،Miniclip ،Scopely را دارند. مدیر ارشد تیم توسعه Himo World قبلا برای برندهای بزرگی مانند McAfee ،Bupa و Adobe کار کرده است.


Himo World در حال حاضر درگیر توسعه فنی است. نقشه راه پروژه نشان می‌دهد که اکثر ویژگی‌های بازی تا پایان بهار ۲۰۲۲ عرضه خواهند شد. همچنین واقعیت مجازی و واقعیت افزوده (VR/AR) در بازی ادغام می‌شود. در نتیجه امکان حضور و گردش در دنیای متاورس تعاملی بازی از طریق عینک‌های واقعیت مجازی و حسگرها را فراهم خواهد شد.


انتهای خبر

0
0