آکادمی هلاکوئی
1400/06/07
21:00
تحلیل تکنیکال بیت کوین کش؛ یک شنبه ۷ شهریور

پرایس اکشن بیت کوین کش (BCH) طی ماه…

پرایس اکشن بیت کوین کش (BCH) طی ماه گذشته با افزایش میزان نوسانات همراه بوده است. این آلت کوین در این مدت به سقف های جدید ماهانه دست یافت ، اما نتوانست در بالای آنها تثبیت شود. با این حال ، روند بیت کوین کش در ۲۴ ساعت گذشته تغییر جهت داد و BCH مجددا امروز به سقف های قیمتی خود رسید.


screenshot insidebitcoins.com 2021.08.29 21 09 43 300x143 - تحلیل تکنیکال بیت کوین کش؛ یک شنبه 7 شهریور

روند صعودی فعلی به موجب حمایت خریداران شکل گرفته است زیرا حمایت از سوی بازار تضعیف شده است. اگر روند صعودی حفظ شود ، می توانیم شاهد رسیدن BCH به مقاومت ۶۸۰ دلاری باشیم. این ،سطح مهمی برای BCH است و اگر بتواند در بالای آن حفظ شود، بیت کوین کش به ۷۰۰ دلار افزایش خواهد یافت. BCH هفته گذشته چنین افزایشی را پشت سر گذاشت ، اما توسط سطح ۷۰۰ دلاری ریجکت شد . با این حال ، فشار خرید در حال حاضر بالا به نظر میرسد. بنابراین افزایش قیمت به ۷۰۰ دلار محتمل است.


از سوی دیگر ، همچنین امکان تحقق نیافتن روند صعودی در شرایط فعلی بازار وجود دارد. BCH می تواند مجددا حمایت های پایین تر خود را امتحان کند. سطح ۶۵۰ دلاری اولین حمایت BCH است. نوسانات BCH در ماه جاری این رمزارز را به زیر این حمایت کاهش داد ، اما در آنجا قیمت به طور قابل توجهی حمایت شده و بازیابی شد. اگر BCH به زیر ۶۰۰ دلار برسد ،رشد فشار خرید مجددا از سر گرفته می شود.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: insidebitcoins


انتهای خبر

0
0