رمزارز نیوز
1401/06/14
11:00
با تلویزیون ال‌جی، توکن NFT بخرید و بفروشید!

یکی دیگر از شرکت‌های بزرگ تولید لوازم الکترونیکی، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را به صفحه تلویزیون می‌آورد.… مطالعه مطلب ...

یکی دیگر از شرکت‌های بزرگ تولید لوازم الکترونیکی، توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) را به صفحه تلویزیون می‌آورد.


طبق گزارش‌ها، شرکت کره‌ای ال‌جی (LG) در حال ساخت یک بازار NFT به نام LG Art Lab است که به شبکه Hedera متصل می‌شود. به این ترتیب، دارندگان تلویزیون با مجموعه‌هایی که به جدیدترین نرم‌افزار ال‌جی به‌روزرسانی شده‌اند، می‌توانند NFTهای Hedera خود را از طریق صفحه نمایش خود خریداری کرده، بفروشند و یا به نمایش بگذارند.


گام‌های ال‌جی به سمت فضای NFT به دنبال حرکت شرکت رقیب یعنی سامسونگ است که بازار NFT آن توسط Nifty Gateway پشتیبانی می‌شود. این در حالی است که LG Art Lab فقط مخصوص تلویزیون‌های LG خواهد بود. با استفاده از کیف پول دیجیتال موبایل ال‌جی، یعنی Wallypto، کاربران می‌توانند دارایی‌ها را با اسکن یک کد QR برای اتصال کیف پول خود، خریداری کنند.


کریس جو، معاون ارشد و رئیس کسب و کار این پلتفرم اعلام کرده است که هدف این پلتفرم دسترسی به NFT برای کاربرانی است که به دنبال ورود به این فضا هستند. البته انتخاب Hedera برای یکپارچه‌سازی NFT یک انتخاب مطمئن به نظر نمی‌رسد. طبق داده‌های ۳۰ روز گذشته، حجم معاملات ۳۶۰۰۰ دلاری Hash Axis در بازار NFT Hedera در مقایسه با حجم معاملات ۳۳۰ میلیون دلاری اتریوم در OpenSea کمرنگ بوده است. اما این کار برای ال‌جی که از سال ۲۰۲۰ در شورای حاکم Hedera حضور دارد، به صرفه‌تر است.


در همین حال، به گفته مدیرعامل بنیاد HBAR، سازمانی که از توسعه‌دهندگان در شبکه Hedera پشتیبانی می‌کند، مکانیسم اجماع انرژی کارآمد Hedera، آن را به یک بلاکچین ایده‌آل برای انتقال NFT تبدیل می‌کند.


انتهای خبر

0
0