آکادمی هلاکوئی
1400/07/25
07:40
پلتفرم امور مالی Evrynet، سه مشاور پروژه جدید اضافه می کند

پلتفرم خدمات مالی Evrynet، برای تقویت بیشتر تعهد…

پلتفرم خدمات مالی Evrynet، برای تقویت بیشتر تعهد خود به جامعه دیفای (DeFi)، اعلام می کند که سه عضو را برای هیئت مشورتی خود تعیین کرده است. این امر بلافاصله پس از آن صورت می گیرد که اوری نت سرمایه ۷ میلیون دلاری را از بودجه خصوصی خود به دست آورده است، که این امر باعث گسترش هیئت مشورتی شده است.


امور مالی غیر متمرکز (دیفای) توجه بازیگران نهادی را به خود جلب کرده است. از این رو، اوری نت می خواهد خدمات دیفای مناسب را از طریق برنامه Evry.Finance خود به سرمایه گذاران ارائه دهد. سازگاری و قابلیت همکاری اوری نت با بسیاری از اکوسیستم های بلاکچین ایجاد شده، بسیاری از کاربردها و فرصت های بالقوه جدید را باز می کند.


علاوه بر این، صرافی، حجم نقدینگی و راه حل های مشارکت همگانی در برنامه Evry.Finance در دسترس خواهند بود. و همچنین، Evry.Finance اولین DApp است که توسط اوری نت تولید شده است. همچنین، سرمایه گذاران فردی از رابطی کاربر پسند استفاده خواهند کرد، که هدف آن ارائه محصول با بازده بیشتر با پیوند دادن دارایی های دنیای واقعی و دیفای است.


تیم اوری نت با شور و اشتیاق بسیار از اعضای جدید خود رونمایی کرد. سه مشاور پروژه جدید عبارتند از:


لویی لوئی (Loi Lui)، که در حال حاضر به عنوان مدیرعامل و بنیانگذار شبکه Kyber فعالیت می کند. این شرکت پروتکل های نقدینگی زنجیره ای برای DApps ایجاد می کند. لوئی یک تحلیلگر امنیتی منبع باز را برای قراردادهای هوشمند اتریوم به نام Oyente توسعه داده است. علاوه بر این، او اولین پروتکل برای تجزیه و تحلیل بلاکچین عمومی را طراحی نمود، که باعث شد او Zilliqa را ایجاد کند. همچنین، Loi در توسعه اوری نت همکاری کرده است و اکنون به عنوان مشاور برای کمک به پیشرفت پروژه عمل می کند.


دیوید مازیرس (David Mazieres)، بنیانگذار بنیاد توسعه Stellar، دومین مشاور اوری نت است. مازیرس استاد علوم کامپیوتر دانشگاه استنفورد و مدیر گروه تحقیقات سیستم های کامپیوتری ایمن است. او همچنین به عنوان مدیر مرکز تحقیقات بلاکچین و آینده ی ارزهای دیجیتال فعالیت می کند. دانش او که در مورد سیستم عامل ها، سیستم های توزیع شده و امنیت می باشد، در توسعه اوری نت و وایت پیپر Evry کمک کرده است و همچنین در آینده به نفع پروژه خواهد بود.


پروفسور رابرت تاونسند (Robert Townsend) سومین مشاور اوری نت است. پروفسور تاونسند به وایت پیپر Evry و توکن سازی آن کمک کرده است. او استاد اقتصاد مشهور در MIT و مشاور بانک فدرال رزرو شیکاگو و بانک جهانی است. بدیهی است که دانش و تخصص تاونسند در امور اقتصادی و مالی می تواند به ابتکار عمل اوری نت کمک کند تا درهای جدیدی را باز کند.


علاوه بر این، Signum Capital ، Petrock Capital ، Elliptive Ventures و سایر سرمایه گذاران برجسته در دور سرمایه گذاری شرکت کردند. اوری نت در دورهای قبل فهرست قوی سرمایه گذاران و حامیان خود را جمع آوری کرده بود که به نظر می رسید با هر دور جمع آوری کمک ها در حال افزایش بود.


با استقبال از این سه مشاور، تیم اوری نت برنامه های زیر را برای آینده ترنیب داده است:


ما بسیار خوشحالیم که لویی لوئی، دیوید مازیرس و پروفسور رابرت تاونسند به عنوان مشاوران پروژه به ما بپیوندند. ما در پروژه های زیادی با آن ها کار کرده ایم و منتظر همکاری های هیجان انگیز دیگری در آینده هستیم، که چندین مورد از آن ها در حال انجام است و به زودی اعلام می شود.


با گسترش دسترسی تیم به دنیای مالی، انتظار می رود همکاری های بیشتری به زودی انجام شود.




این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: Coinquora.com


انتهای خبر

0
0