آکادمی هلاکوئی
1400/06/29
10:40
تحلیل تکنیکال اتریوم؛ دوشنبه ۲۹ شهریور

اتریوم نتوانست منطقه مقاومت ۳۵۰۰ دلاری را پشت…

اتریوم نتوانست منطقه مقاومت ۳۵۰۰ دلاری را پشت سر بگذارد، به همین خاطر، با سقوطی سنگین تا زیر محدوده حمایتی ۳۴۰۰ دلار و میانگین متحرک ساده ساعتی ۱۰۰ روبرو شد.


قیمت اتر تا زیر حمایت های ۳۳۲۰ دلار و ۳۲۵۰ دلار کاهش یافت و سرانجام، به زیر ۳۲۰۰ دلار رسید، اما گاوها در نزدیکی منطقه حمایتی اصلی ۳۱۵۰ دلار مشغول فعالیت بودند. پایین ترین سطح قیمت در نزدیکی ۳۱۵۶ دلار شکل گرفته و در حال حاضر قیمت در حال تحکیم است.


اولین مقاومت در روند صعودی نزدیک به سطح ۳۲۳۰ دلار است. این تراز به سطح فیبوناچی اصلاحی ۲۳.۶٪ حرکت نزولی سقف ۳۴۵۶ دلار به کف قیمت ۳۱۵۶ دلاری نزدیک است. اولین مقاومت اصلی در حال حاضر در نزدیکی سطح ۳۳۲۰ دلار (آخرین حمایت اصلی) در حال شکل گیری است.


نمودار اتریوم 4 - تحلیل تکنیکال اتریوم؛ دوشنبه 29 شهریور

علاوه بر این، در نمودار ساعتی جفت ارز ETH/USD یک خط روند نزولی اصلی با مقاومتی نزدیک به ۳۳۶۰ دلار در حال تشکیل است. شکست و بسته شدن قیمت بالاتر از سطح ۳۴۰۰ دلار می تواند آغاز روند افزایشی دیگری را در پی داشته باشد. مقاومت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۳۵۰۰ دلار خواهد بود.


اگر قیمت اتریوم نتواند تا بالاتر از سطح مقاومت ۳۲۵۰ و ۳۲۰ دلار اصلاح شود، ممکن است شاهد افت دیگری باشد. اولین حمایت در این روند نزولی نزدیک به سطح ۳۱۸۰ دلار می باشد.


به نظر می رسد حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۳۱۵۰ دلار شکل می گیرد. شکست نزولی زیر منطقه حمایتی ۳۱۵۰ دلار می تواند باعث کاهش شدید قیمت شود. حمایت اصلی بعدی نزدیک به سطح ۳۰۰۰ دلار به کمک اتر خواهد آمد و در صورت عبور از این حمایت، قیمت احتمالا در آینده نزدیک به منطقه حمایتی ۲۸۸۰ دلار خواهد رسید.


اندیکاتورهای تکنیکال


MACD ساعتی برای جفت ارز ETH/USD کم کم در منطقه نزولی شتاب خود را از دست می دهد.


RSI ساعتی برای جفت ارز ETH/USD زیر سطح ۵۰ است.


حمایت اصلی: ۳۱۵۰ دلار


مقاومت اصلی: ۳۳۲۰ دلار



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: newsbtc



انتهای خبر

0
0