آکادمی هلاکوئی
1401/03/17
19:20
فراخوان شرکت های کره جنوبی برای پروژه تولید محتوای متاورس

وزارت علوم و فناوری اطلاعات و ارتباطات کره…

وزارت علوم و فناوری اطلاعات و ارتباطات کره جنوبی در همکاری با آژانس ملی ارتقای صنعت اطلاعات و ارتباطات (NIPA)، اعلام کرده است که شرکت هایی را که در پروژه تولید محتوای متاورس ۲۰۲۲ شرکت خواهند کرد، جذب خواهند شد. از طریق این پروژه، کره جنوبی قصد دارد از تولیدکنندگان محتوای متاورس محلی و همچنین صدور توکن های NFT حمایت کند.


بر اساس گزارشی که در نشریه کره ای نیوز ۱ منتشر شد، هدف این پروژه ایجاد اعتماد در اکوسیستم تولید محتوای متاورسی است. چهار شرکت برای شرکت در این پروژه انتخاب خواهند شد و هر یک تقریبا ۱۶۰۰۰۰ دلار (۲۰۰ میلیون وون) دریافت خواهند کرد.


در همین حال، Heo Won-Seok، مدیر سیاست نرم‌افزاری وزارت علوم و فناوری اطلاعات و ارتباطات، در این گزارش نقل می‌کند که چرا کره جنوبی از متاورس استقبال می‌کند. وی گفت:


“این پروژه به عنوان بخشی از استراتژی پیشرو در صنعت جدید متاورس ترویج می شود. ما سخت کار خواهیم کرد تا با ارائه محتوایی که گروه های سنی مختلف از آن لذت ببرند و حمایت از فعالیت های خلاقانه سازندگان، زمینه را برای کره به عنوان یک کشور پیشرو در دنیای متاورس ایجاد کنیم.”


بر اساس این گزارش، شرکت هایی که مایل به شرکت در این پروژه هستند باید تا ۸ ژوئیه (۱۷ تیر) درخواست خود را ارسال کنند. همچنین در این گزارش آمده است که تولیدکنندگان محتوا و شرکت‌های تولید محتوا که مایل به مشارکت هستند، می‌توانند با شرکت های صادرکننده توکن انجمن تشکیل دهند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: news.bitcoin


انتهای خبر

0
0