ایبنا
1401/03/13
10:15
پیام مدیرعامل بانک رفاه کارگران به مناسبت سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و گرامیداشت یاد شهدای قیام خونین ۱۵ خرداد

مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی فرا رسیدن سالگرد رحلت رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) و پانزدهم خرداد را تسلیت گفت.

به گزارش ایبنا به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران ، متن پیام به این شرح است:


چهارده خرداد ماه یاد آور دردی جانگداز و مصیبتی بزرگ است که روح و جان ملت ایران را متاثر کرد. ملتی که در سوگ امام و مقتدای خود نشستند و با قلب های اندوهگین و چشمانی گریان آن روح بزرگ و متعالی را به خانه ابدیش بدرقه کردند.


سخن از بزرگ مردی است که با افکار و اندیشه اش بر قلب های ایرانیان نفوذ کرد و با قدرت بی نظیر رهبری و تدبیر حکیمانه اش، بزرگ ترین انقلاب قرن را رقم زد. انقلابی که خارج از تمام تحلیل و تفسیر های مفسران بود و حیرت و تحسین جهانیان را برانگیخت. انقلابی که برای همیشه با نام خمینی کبیر پیوند خورده است و نام و یادش هرگز فراموش نخواهد شد.


همچنین، پانزده خرداد نیز اگر چه مصیبتی بزرگ بود و جمعی از مردان و زنان غیور کشور به شهادت رسیدند، اما مبدا نهضت اسلامی ایران و نقطه عطفی در تاریخ جنبش ایران اسلامی است که خون های به ثمر رسیده از آن واقعه و حوادث پس از آن، انقلاب شکوهمند اسلامی را رقم زد.


ضمن تسلیت سالروز این مصیبت بزرگ، نام و یاد شهدا و امام شهدا را گرامی می داریم و متعهدیم تا رسیدن به اهداف متعالی انقلاب اسلامی، در مسیر پر افتخاری که آن بزرگواران ترسیم کردند، گام برداریم.



اسماعیل لله گانی


انتهای خبر

0
0