آکادمی هلاکوئی
1400/02/31
09:00
تحلیل تکنیکال لایت کوین (LTC)؛ جمعه ۳۱ اردیبهشت

قیمت لایت کوین پس از تجربه فروش ارزان…

قیمت لایت کوین پس از تجربه فروش ارزان و یکجا در روز چهارشنبه ، به طور چشمگیری بهبود یافت. با این حال ، این روند صعودی با موانع پیش روی قابل توجهی روبرو خواهد شد که می تواند از صعود بالاتر آن جلوگیری کند.


قیمت لایت کوین نسبت به کف قیمت نوسان ۱۹ مه (۲۹ اردیبهشت) در ۱۴۷ دلار ، حدود ۴۵ درصد افزایش یافته است. با این حال ، این بازیابی برجسته با موانع مقاومت متعددی مواجه است که از افزایش بیشتر قیمت جلوگیری می کند و یا سرعت روند را کاهش خواهد داد.


سطح عرضه فوری ۲۲۵.۷۷ دلاری بسیار مهم است زیرا این سطح ، اولین سقفی که قیمت لایت کوین می تواند از آن کاهش یابد. چند سطح بالاتر از ۲۲۵.۷۷ دلار ، اندیکاتور میانگین متحرک ساده ۲۰۰ دوازده ساعته در قیمت ۲۳۴.۷۴ دلار است که می توند دومین منطقه قابل توجه باشد و در آن فشار خرید احتمالا کاهشی شود ویا متوقف خواهد شد.


سرمایه گذاران می توانند در این سطوح انتظار برگشت قیمت را داشته باشند که می تواند قیمت را با ۱۷٪ کاهش به اولین مانع حمایت ۱۸۵.۲۲ دلاری برساند.


شایان ذکر است ، سطح مذکور بسیار حائز اهمیت نیست بلکه LTC عمدتا خود را در سطح قیمت دیگری در ۱۶۸.۳۳ دلار ثابت قدم می داند و این سطح همان سطحی است که لایت کوین در ۲۵ مارس (۵ فروردین) پس از یک نوسان کاهشی به آن ، رالی صعودی خود را آغاز کرد.


نمودار ۱۲ ساعته LTC / USDT


ما این سناریوی نزولی را بر اساس این فرضیه ذکر کردیم که قیمت لایت کوین با فشار فروش زیادی در محدوده ۲۲۵.۷۷ دلار ویا ۲۳۴.۷۴ دلار مواجه شود. بنابراین ، اگر خریداران بتوانند از این سطوح عبور کنند و یک کندل قاطع ۱۲ ساعته در بالای ۲۴۷.۰۴ دلار ایجاد کنند ، دیگر فرضیه مذکور فوق بی اعتبار خواهد شد.


و در این صورت، فعالان بازار می توانند انتظار رشد ۱۲ درصدی قیمت لایت کوین تا مرز پایین ناحیه عرضه در محدوده ی ۲۷۸.۳۲ دلار تا ۲۹۶.۳۴ دلار را داشته باشند.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.



منبع: fxstreet


انتهای خبر

0
0