رمزارز نیوز
1401/07/16
13:00
افزایش قابل‌توجه تعداد هولدرهای شیبا و دیسنترالند در یک سال گذشته!

به گزارش پلتفرم eToro، مانا (MANA)، توکن بومی متاورس دیسنترالند و شیبا اینو (SHIB)، در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲،… مطالعه مطلب ...

به گزارش پلتفرم eToro، مانا (MANA)، توکن بومی متاورس دیسنترالند و شیبا اینو (SHIB)، در سه ماهه سوم سال ۲۰۲۲، بیشترین افزایش در تعداد هولدرها را ثبت کرده‌اند. طبق گزارش‌ها، تعداد هولدرهای این توکن‌ها نسبت به سه ماهه سوم سال گذشته، به ترتیب با افزایش ۴۳۷ درصد و ۲۶۹ درصدی روبرو بوده است.


گفته می‌شود که افزایش علاقه به متاورس، دلیلی اصلی رشد چشمگیر توکن مانا و شیبااینو در ۱۲ ماه گذشته بوده است.


سایمون پیترز، تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال eToro می‌گوید که رشد مانا به‌ویژه نشان می‌دهد که متاورس، علی‌رغم بازار نزولی امسال در مرکز توجه فعالان بازار ارزهای دیجیتال قرار گرفته است. او می‌گوید:


متاورس با وجود شرایط دشوار ماه‌های اخیر، موضوع داغ دنیای کریپتو بوده و این افزایش علاقه به متاورس، در رشد تصاعدی مانا منعکس شده است.


در مورد شیبا اینو نیز قابل‌ذکر است که این ارز دیجیتال در ماه می ۲۰۲۲ یک کاربرد تازه، یعنی امکان استفاده به‌عنوان روشی برای خرید زمین در متاورس شیبا، پیدا کرد. این ارز دیجیتال همچنین در بازی جدید مبتنی بر توکن‌های غیرقابل تعویض (NFT) شیبا اترنیتی که به‌تازگی منتشر شده، استفاده می‌شود.


با وجود پیشرفت قابل‌توجه مانا و شیبا اینو، گزارش‌های eToro حاکی از آن است که ده دارایی برتر این پلتفرم در طول ۱۲ ماه گذشته بدون تغییر باقی مانده‌اند. بیت کوین، کاردانو و اتریوم، سه جایگاه اول را در این پلتفرم به خود اختصاص داده‌اند، این در حالی است که شیبا اینو و مانا به ترتیب در رتبه‌های ششم و دهم قرار گرفته‌اند.


بر اساس داده‌های بازار، قیمت مانا از زمان ثبت بالاترین قیمت خود یعنی ۵٫۸۵ دلار در ۲۵ نوامبر ۲۰۲۱، با ۸۸٫۱ درصد کاهش به ۰٫۶۹ دلار رسیده است. شیبا اینو نیز که اکنون در محدوده قیمتی ۰٫۰۰۰۰۱۱ دلار معامله می‌شود، بیش از ۸۷ درصد با اوج قیمتی تاریخی خود فاصله دارد.


انتهای خبر

0
0