آکادمی هلاکوئی
1400/03/12
14:54
نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (۱۲ خرداد)

بیت کوین در یک بازه محدود گیر کرده…

بیت کوین در یک بازه محدود گیر کرده است


در حالی که اخیرا برخی از کوین های جایگزین روند نسبتا صعودی در پیش گرفته اند، به نظر می رسد بیت کوین تا حدودی در حال درجا زدن است. ارز رمزنگاری شده اول بازار که روز یکشنبه با سقوط سختی مواجه شده بود، توانست با یک بهبود ۴۰۰۰ دلاری به بالاترین قیمت سه روزه خود در حدود ۳۸۰۰۰ دلار برسد.


با این حال، خرس ها اجازه افزایش بیشتر را ندادند و این دارایی را به پایین سوق دادند. در عرض چند ساعت، BTC بیش از ۲۰۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داد. از آن زمان به بعد، قیمت این ارز رمزپایه پیشرو مرتبا در نوسان بوده است.


در زمان نوشتن این مطلب، بیت کوین در حدود ۳۷۰۰۰ دلار قیمت دارد و ارزش بازار آن حدود ۷۰۰ میلیارد دلار است. با این وجود ، روند حرکات قیمت آلتکوین ها باعث شده است چیرگی این ارز بار دیگر به زیر ۴۲٪ برسد.


بازگشت بایننس کوین به جایگاه چهارم بازار


طی یک هفته گذشته عملکرد بخش اعظم بازار آلتکوین ها چندان رضایت بخش نبود ولی از روز دوشنبه این روند تا حدودی تغییر کرد. اتریوم یک نمونه بارز این تغییرات است. روز یکشنبه این ارز رمزپایه به زیر ۲۲۰۰ دلار رسیده بود اما از آن زمان تاکنون بیش از ۵۰۰ دلار رشد داشته است. در نتیجه این تحولات، ETH درحدود تراز ۲۷۰۰ دلار در نوسان است.


بازار 12 - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (12 خرداد)

بایننس کوین نیز با یک سقوط آزاد، روز یک شنبه به زیر ۳۰۰ دلار رسید. BNB حتی موقعیت خود را به عنوان چهارمین دارایی دیجیتال بزرگ به ADA واگذار کرد اما در ۲۴ ساعت گذشته توانست این جایگاه را دوباره از آن خود کند و اکنون بیش از ۳۷۵ دلار قیمت دارد. این افزایش قیمت اخیر احتمالا به هیاهوی پیرامون توکن جدید لانچ پد بایننس یعنی Automata (ATA) نسبت داده می شود.


Cardano (۴٪) ، Polkadot (۶٪) ، Uniswap (۲.۵٪) ، Chainlink (۲٪) و Bitcoin Cash (۱٪) نیز امروز به رنگ سبز هستند. جالب توجه است که DOGE با ۱۸٪ افزایش قیمت بعد از لیست شدن در Coinbase Pro ، از دیروز بهترین عملکرد را داشته است.


Curve DAO Token (۲۱٪), Mdex (۱۵٪), Zilliqa (۱۴٪), LEO (۱۲٪), Kusama (۱۰٪) و ۰x (۱۰٪) نیز همگی رشدی دو رقمی را شاهد بوده اند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0