آکادمی هلاکوئی
1400/10/09
19:30
صرافی AAX سه توکن بازی از برندهای Animoca را لیست می کند

صرافی متمرکز چند پلتفرمی ارزهای دیجیتال AAX جزئیات…

صرافی متمرکز چند پلتفرمی ارزهای دیجیتال AAX جزئیات مهمی را درباره لیست توکن های پشتیبانی شده خود به اشتراک می گذارد.


توکن های Animoca اکنون توسط AAX پشتیبانی می شوند


بر اساس اعلام رسمی که توسط نمایندگان صرافی ارز دیجیتال AAX به اشتراک گذاشته شده است، سه توکن محبوب از بخش بازی های مبتنی بر بلاک چین به مجموعه رمزارز های پشتیبانی شده در این صرافی اضافه شده است.


توکن‌های ذکر شده به دارندگان خود حق باز کردن قفل عملکردهای ممتاز و سایر ابزارهای محدود در بازی‌های جدید Animoca Brands، یک استودیوی پیشگام توسعه «بازی های برای کسب درآمد» را می‌دهند.


اولین مورد، توکن REVV، یک توکن مبتنی بر اتریوم (ERC-۲۰) است که به عنوان توکن اصلی در برنامه‌های غیرمتمرکز REVV Motorsport و REVV Racing عمل می‌کند.


دومین مورد اضافه شده به مجموعه معاملاتی AAX، توکن TOWER است، یک توکن کاربردی از بازی‌های The Crazy Kings و Crazy Defense Heroes. توکن TOWER به همه علاقه مندان این بازی ها اجازه می دهد تا آیتم های درون بازی را خریداری کنند، هزینه های پلتفرم را پرداخت کنند و در همه پرسی های حکومتی شرکت کنند.


AAX خود را به عنوان برترین پلتفرم برای توکن‌های بازی تثبیت می‌کند و از سه ایردراپ نیز رونمایی می کند


سومین توکن یعنی GMEE، طراحی شده است تا به عنوان دارایی اصلی اکوسیستم بازی موبایل GAMEE عمل کند. این توکن به بازیکنان اجازه می دهد تا در تمام مسابقات در پلتفرم GAMEE Arc۸ شرکت کنند و توکن های غیرمثلی GAMEE را بدست آورند.


بن کاسلین (Ben Caselin)، رئیس تحقیقات و استراتژی AAX، مجذوب چشم‌انداز و پیشرفتی است که توسط Animoca Brands، استودیو پشتیبان REVV ،TOWER و GMEE به دست آمده است:


آنچه برندهای Animoca را متمایز می کند تعهد اثبات شده آنها برای ایجاد محیطی است که در آن نسل جدید گیمرها، کارآفرینان، تولیدکنندگان محتوا و توسعه دهندگان بتوانند خلاق باشند، هویت بسازند و در اقتصادهای خرد مجازی با دنیای واقعی مشارکت کنند. ما خرسندیم که یک حضور غنی و متنوع را به پروژه های امیدوار کننده آنها ارائه می دهیم و به توسعه بازار پیچیده و نوظهور متاورس کمک می کنیم.


واریز، برداشت و معامله همه توکن ها به صورت جفت USDT امروز، در ۳۰ دسامبر ۲۰۲۱ (۹ دی)، ساعت ۹:۰۰ صبح (UTC) آغاز شد.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0