فارس نیوز
1400/09/20
19:36
پرداخت خسارت آتش سوزی به یک کارخانه در ابهام قرار گرفت

مدیرعامل بیمه دانا در نامه‌ای به اداره نظارت بر ناشران مالی بورس اعلام کرد: پرداخت خسارت شرکت طبیعت سبز که دچار آتش‌سوزی شده بود، در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با توجه به اینکه شرکت بیمه دانا با نماد دانا در بازار سرمایه بازار اول بورس حضور دارد، مدیرعامل این شرکت در نامه‌ای به اداره نظارت بر ناشران گروه مالی و خدماتی که در کدال هم منتشر شده، اعلام کرد: گزارش خسارت شرکت طبیعت سبز پارس کهن فعلا در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.


ابراهیم کاردگر نایب رئیس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه دانا در نامه‌ای به واشقانی فراهانی رئیس اداره نظارت بر ناظران گروه مالی و خدماتی سازمان بورس گفت: پیروی مکاتبه قبلی راجع به واقعه آتش‌سوزی شرکت طبیعت سبز پارس کهن به استحضار می‌رساند طبق نظر هیات کارشناسان رسمی دادگستری منتخب بیمه‌گر، علت حریق در محل کارخانه یاد شده غیرطبیعی و عمدی اعلام گردیده است لذا با توجه به مفاد بیمه‌نامه و شرایط قرارداد اظهارنظر در خصوص میزان پرداخت یا عدم پرداخت خسارت، موکول به رسیدگی و بررسی خواهد بود.



نامه مدیر عامل بیمه دانا


به گزارش فارس، در مهرماه سال جاری آتش‌سوزی در شرکت طبیعت سبز اتفاق افتاد که طی آن خسارت فراوانی به خطوط بسته‌بندی چای و برنج وارد شد.


انتهای پیام/ب


انتهای خبر

0
0