سهامیاب - آموزش بورس
1400/04/02
08:36
#پیش_بینی_بازار #روزنه ✍️ در شرایطی به مصاف معاملات آخرین روز هفته می‌رویم که بازار روز گذشته یک حرکت تمام عیار پائین به بالا را به نمایش گذاشت. د...

#پیش_بینی_بازار


#روزنه



✍️ در شرایطی به مصاف معاملات آخرین روز هفته می‌رویم که بازار روز گذشته یک حرکت تمام عیار پائین به بالا را به نمایش گذاشت. در این روز اکثر آمارها مثبت بود. از رشد کلیه شاخص‌ها گرفته تا مثبت شدن تراز نقدینگی حقیقی‌ها و رسیدن تعداد نمادهای قفل شده در صف فروش به سطوح کمتر از ۲۰۰ نماد ! البته بازار روز گذشته ۲ نکته دیگر هم داشت. نکته نخست افزایش ارزش معاملات بود و نکته دوم خروج نقدینگی از صندوق‌های با درآمد ثابت. بنابراین به نظر تابستان نسبتا خوبی داشته باشیم. هر چند که برخی ابهامات پابرجاست.



✅ همانطور که طی روزهای اخیر هم اشاره شد، با آغاز تیر ماه، به مرور شرکت‌ها عملکرد خرداد را منتشر خواهند کرد و همین عامل زمینه بازی را برای تحلیلگران هموار خواهد کرد چراکه با رسیدن این گزارش‌ها می‌توان برآورد نسبتا خوبی از سود ۳ ماه نخست شرکت‌ها داشت. اما برای امروز به دلیل قرار گرفتن در روزهای پایانی هفته، احتمالا فشار عرضه‌های بیشتری را در بازار داشته باشیم اما این امیدواری وجود دارد که از هفته آتی بازار بتواند به روند صعودی خود به شکل آهسته اما پیوسته ادامه دهد.



انتهای خبر

0
0