مبین تحلیل
1400/03/16
20:59
📌#کدالبان 🔸#وآتی: این شرکت قصد واگذاري 86.38 درصد سهام شرکت فرآورده هاي ساختماني (سهامي خاص) و 99.99 درصد سهام شرکت ریسندگی خاور (سهامی عام) و 99....

📌#کدالبان



🔸#وآتی: این شرکت قصد واگذاری ۸۶.۳۸ درصد سهام شرکت فرآورده های ساختمانی (سهامی خاص) و ۹۹.۹۹ درصد سهام شرکت ریسندگی خاور (سهامی عام) و ۹۹.۹۹ درصد سهام شرکت کارخانجات ریسندگی و بافندگی فومنات (سهامی خاص) به قیمت ۷۵۰ میلیارد تومان را دارد.



🔸#ثامید: این شرکت قصد فروش برخی از پروژه های خود را به مبلغ ۱۵۵ میلیارد تومان را دارد.



🔸#غگرجی: این شرکت فعالیت های کشاورزی و سرمایه گذاری در بورس را به اساس نامه خود اضافه کرد.همینطور برخی از محصولات این شرکت ۱۵٪ افزایش نرخ دریافت کردند.



🔸#چکاپا: آغاز تولید و فروش در شرکت پارس طبیعت سلولز که مالکیت ۱۰۰٪ آن برای چکاپاست. این شرکت ظروف یکبار مصرف تولید میکند.



🔸#کگل: شرکت مجتمع جهان فولاد سیرجان از زیرمجموعه های کگل در سال مالی ۹۹ مبلغ ۶۷۰۰ میلیارد تومان فروش داشت که رشد ۲۰۰٪ را تجربه کرده است و همنیطور بهای تمام شده شرکت با رشد ۱۳۹٪ به مبلغ ۴۴۰۰ میلیارد تومان رسید. تمامی سود ۱۶۴۲ میلیارد تومانی این شرکت،عملیاتی مباشد که نسبت به مدت مشابه، رشد ۶۹۹٪ را داشته است.



🔸#میدکو: این شرکت قصد دارد مرحله دوم افزایش سرمایه خود را برای شرکت در افزایش سرمایه شرکت های زیر مجموعه ، از محل آورده سهامداران، انجام دهد.



🔸#شپاس: شرکت فرآورده های قیری هرمز پاسارگاد از شرکت های زیرمجموعه شپاس در سال مالی ۹۹، مبلغ ۱۴۷ میلیارد تومان سود شناسایی کرده است. این درحالی است که شرکت در سال مالی ۹۸، زیان ده بوده است.



🔸#دپارس: مجوز افزایش سرمایه این شرکت یک ماه دیگه نیز تمدید شد.



🔸 #بکاب: پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه ۱۹۰٪ از محل سود انباشته.



🔸 #شگل: نرخ فروش محصولات این شرکت به طور متوسط ۲۲٪ افزایش یافت.



➖➖➖➖➖➖

انتهای خبر

0
0