آکادمی هلاکوئی
1400/08/10
14:20
خریداری تعداد ۸۱۷.۴ میلیون SHIB توسط رپر و کمدین آمریکایی FunnyMike!

مک آرتور جانسون(MacArthur Johnson)، که با نام حرفه…

مک آرتور جانسون(MacArthur Johnson)، که با نام حرفه ای فانی مایک (FunnyMike) شناخته می شود و یک رپر، کمدین و وبلاگ نویس آمریکایی در یوتیوب(YouTube) و واین(Vine) است، در توئیتی نوشت که در ابعادی بزرگ، وارد عرصه شیبا اینو(Shiba Inu) شده است.


نام بزرگ دیگری، وارد رمزارز می شود


طبق توئیت اخیر FunnyMike ، او ۶۰۰۰۰ دلار برای شیبا اینو پرداخت کرده است که این مبلغ پرداختی، ۸۱۷,۴۳۸,۶۹۲.۰۹۸۰۹۲۷ توکن SHIB با قیمت فعلی برای او به ارمغان آورده است. با این حال، این وبلاگ نویس در مورد خرید خود تا حدودی کنایه آمیز به نظر می رسد و اضافه می کند: «هیچ چیز در اینجا وجود ندارد».


FunnyMike ، با نام ۲۲ Savage نیز شناخته می شود. شناخته شده ترین ویدیوهای او در یوتیوب و واین، منتشر شده است. او همچنین تک آهنگ هایی مانند “Ain’t No ۲۱″، “Hit That Bit ۴ The Gram” و “Black Opps” را نوشته است.


مایک در اکتبر ۱۹۹۶(مهر ۱۳۷۵) به دنیا آمد. بسیاری از این گروه سنی ترجیح می دهند به جای سهام و اوراق بهادار سنتی، در نوع جدیدی از دارایی ها، ارزهای رمزپایه و NFTها سرمایه گذاری کنند.


فانی.مایک - خریداری تعداد 817.4 میلیون SHIB توسط رپر و کمدین آمریکایی FunnyMike!

رپرهای دیگر نیز رمزارز دارند


FunnyMike، اولین خواننده رپ نیست که وارد حوزه رمزنگاری شده است. پیش از این، U.Today گزارش داد که سولجا بوی (Soulja Boy) نیز مقادیر زیادی ریپل (XRP)، دوج کوین (Dogecoin)، بیت کوین (Bitcoin) و اتریوم (Ethereum) را در اختیار دارد. جدا از این کوین ها، او دارای بایننس (BNB)، دیجی بایت (DGB)، ترون (TRX)، کلور (KLV)، زیلا پی (ZPAE) و فیردائوس (FDO) میباشد.


او حتی به فکر راه‌اندازی ارز دیجیتال خود به نام سولجا کوین (Souljacoin) بود، اما این می‌توانست فقط یک شوخی باشد که او در توئیتر پست کرده است.


رپرهایی مانند جی زد Jay Z، فیفتی سنت (Cent-۵۰) و میک میل (Meek Mill) نیز در لیست علاقه مندان حوزه رمزنگاری هستند. به ویژه، آنها بیت کوین را نگه می دارند.


ضربه ادوارد اسنودن(Edward Snowden) به کوین های سگ


در آخر هفته، ادوارد اسنودن، افشاگر معروف که از ایالات متحده گریخت و در روسیه پناهنده شد، به دوج کوین و شیبا اینو که به سرعت در حال رشد بود، با حرفهایش ضرباتی سنگین زد.


او Dogecoin را “پول سگ” نامید و از SHIB به عنوان “کلون(CLONE) پول سگ” یاد کرد. او به پیروانش هشدار داد که قبل از سرمایه‌گذاری «پول به‌سخت به‌دست‌آمده» خود در SHIB، دوباره فکر کنند. دلیل آن این است که او باور ندارد که ارتش SHIB از بازار پیشی بگیرد و توصیه کرد که دارندگان SHIB ، اگر با هشدار او مشکلی دارند، اکنون سود خود را ببرند.


SHIB پس از نزول در آخر هفته، به ۰.۰۰۰۰۷ دلار بهبود می یابد


در ۲۸ اکتبر(۶ آبان)، شیبا اینو به رکورد ۰.۰۰۰۰۸۸۴۵ دلار رسید. از آن زمان، این رمزارز میم، کاهش یافته و به پایین ترین سطح ۰.۰۰۰۰۵ دلار و سپس به سطح ۰.۰۰۰۰۷ دلار رسیده، سپس آن را از دست داده و چندین بار در نوسانات قیمتی، آن را پس گرفته است.


در زمان انتشار این مطلب، دومین کوین بزرگ سگ با ارزش بازار ۴۰,۳۴۲,۲۴۰,۴۰۹ دلار، در رتبه نهم بازار قرار گرفت. بر اساس داده‌های ارائه شده توسط CoinMarketCap، شیبا با قیمت ۰.۰۰۰۰۷۳۴۲ دلار مبادله می‌شود.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: u.today


انتهای خبر

0
0