سنا
1399/07/25
21:47
شرکت سرمایه گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد در بورس تهران درج شد

شرکت سرمایه گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد با سرمایه ۳۹.۰۸۴ میلیارد ریال با نماد «وسکهبو» به عنوان بیست و ششمین شرکت سرمایه گذاری استانی در فهرست نرخ های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج شد.

به گزارش پایگاه خبری بازارسرمایه (سنا)، در راستای اجرای ابلاغیه مقام معظم رهبری به تاریخ ۹ اردیبهشت ۱۳۹۹و آیین ­نامه اجرایی آزاد سازی سهام عدالت مصو چهارم مرداد ماه شورای عالی بورس و اوراق بهادار، بر اساس مصوبه جلسه مورخ ۱۲ شهریور، هییت پذیرش، با پذیرش شرکت سرمایه­ گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد به عنوان بیست و ششمین شرکت سرمایه­ گذاری استانی و پانصد و هفتاد و ششمین شرکت در بورس اوراق بهادار تهران موافقت شد و در گروه «سرمایه­ گذاری­ ها» و بخش «سایر واسطه­ گری­ های مالی» با کد صنعت ۵۶۹۹ و نماد «وسکهبو، Vasekahboo» در فهرست نرخ ­های بازار دوم بورس اوراق بهادار تهران درج گردید.


شایان ذکر است که شرکت سرمایه­ گذاری استان کهگیلویه و بویراحمد از تاریخ ۲۳ مهر ماه، تحت شماره ۱۰۹۵۸ به عنوان ناشر نزد سازمان بورس و اوراق بهادار ثبت شده است. مدارک و مستندات و اطلاعات مالی شرکت در تارنمای سامانه جامع اطلاع­ رسانی ناشران (کدال) افشا شده است.



انتهای خبر

0
0