آکادمی هلاکوئی
1400/02/28
13:53
نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (۲۸ اردیبهشت)

آیا بیت کوین در حدود ۴۵ هزار دلار…

آیا بیت کوین در حدود ۴۵ هزار دلار تثبیت شده است؟


چند روز گذشته برای ارز رمزنگاری شده برتر بازار روزهای خوبی نبود. به دنبال اظهار نظرهای جنجالی اخیر مدیر عامل تسلا در توییتر، قیمت این دارایی حدود ۱۸۰۰۰ دلار کاهش یافت.


در حالی که دیروز نشانه های اندکی از بهبود دیده شد، تحولات نامطلوب باز هم تکرار شد. بیت کوین پس از ناکامی در عبور از تراز ۴۵۰۰۰ دلار، بار دیگر شروع به ریزش کرد. در نتیجه، قیمت این ارز تا اندکی بالاتر از ۴۲۰۰۰ دلار کاهش یافت که پایین ترین نرخ قیمت در سه ماه اخیر بوده است.


از آن زمان، گاوها کنترل اوضاع را به دست گرفته و این ارز رمزنگاری شده را به سمت بالا هدایت کردند. در ساعات بعدی، بیت کوین بیش از ۳۰۰۰ دلار از ارزش خود را باز پس گرفت. در زمان نگارش این مطلب بیت کوین با قیمتی در حدود ۴۵۰۰۰ دلار ترید می شود.


ناتوانی این ارز در از سرگیری جریان صعودی سال ۲۰۲۱ ، همچنان باعث شده است چیرگی بیت کوین بر بازار به کمترین حد خود در سه سال گذشته یعنی در حدود ۴۰٪ برسد. سرمایه بازار این دارایی نیز زیر ۸۵۰ میلیارد دلار قرار دارد.


روزهای بهتر برای آلتکوین ها


کوین های جایگزین نیز در طی هفته گذشته به همین شدت متحمل زیان های قابل توجهی شده اند. اتریوم که به سمت بالاترین رقم تاریخی خود بالای ۴۴۰۰ دلار در حرکت بود، با سقوطی شدید به تراز ۳۱۰۰ دلار رسید.


در ۲۴ ساعت گذشته، دومین ارز رمزنگاری بزرگ بازار با اندکی بهبود با قیمتی در حدود ۳۵۰۰ دلار به فروش رسیده است. بایننس کوین که به زیر ۵۰۰ دلار رسیده بود نیز در حال حاضر بالای ۵۲۰ دلار است.


کاردانو که آخرین رکورد قیمت خود را در تراز ۲.۴ دلار ثبت کرده بود، در مقیاس ۲۴ ساعته کمی افت کرده و با قیمت ۲.۱ دلار معامله می شود. در بین ۱۰ ارز برتر بازار، ریپل و پولکادات بهترین عملکرد را داشته اند. XRP با افزایش ۷.۵ درصدی به سطوحی بالاتر از ۱.۵ دلار رسیده است، در حالی که DOT با ۴.۵ درصد افزایش تراز ۴۰ دلار را لمس کرده است.


بازار 28 - نگاهی کلی به وضعیت بازار امروز رمزارزها (28 اردیبهشت)

در میان آلتکوین های دارای ارزش بازار کمتر، Polygonبا ۳۲ درصد افزایش بهترین عملکرد را نشان داده است. در نتیجه، این توکن که پیش از این با نام MATIC شناخته می شد، ساعاتی پیش تازه ترین رکورد قیمت خود را در تراز ۲.۱۷ دلار به ثبت رساند.


در نهایت ، محدودیت بازار رمزنگاری برخی از ضررهای اخیر خود را بازیابی کرده و در حال حاضر بالای ۲.۱ تریلیون دلار است. در شدیدترین ساعات سقوط بازار ، معیار برای اولین بار از اواخر آوریل به زیر ۲ تریلیون دلار رسید.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی باشد.


منبع: cryptopotato


انتهای خبر

0
0