فرارسانه
1400/07/25
15:35
📆 بازار داغ سهام در یک‌شنبه پاییزی فرابورس (بیست و پنجم مهرماه 1400) ✅ 1600 میلیارد تومان سهم امروز دست‌به‌دست شد 📌فرابورس ایران طی روز جاری، یکش...

📆 بازار داغ سهام در یک‌شنبه پاییزی فرابورس (بیست و پنجم مهرماه ۱۴۰۰)



✅ ۱۶۰۰ میلیارد تومان سهم امروز دست‌به‌دست شد



📌فرابورس ایران طی روز جاری، یکشنبه ۲۵ مهرماه، بیش از ۲۷۰۰ میلیارد تومان انواع اوراق مالی را دست‌به‌دست کرد.



⭕️به گزارش مدیریت ارتباطات فرابورس ایران، در معاملات روز جاری شاخص کل فرابورس ۱۴۲ پله عقب‌نشینی کرد و در سطح ۲۰ هزار و ۴۱۳ واحد قرار گرفت.



☸️بررسی بازارهای فرابورس نشان می‌دهد در دومین روز از آخرین هفته مهرماه سرمایه‌گذاران در بازارهای فرابورس بیش از ۳ میلیارد برگه سهم را دست‌به‌دست کردند که ارزش این مبادلات بالغ‌بر ۲۷۰۰ میلیارد تومان بود و در ۳۸۲ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.



☸️نگاهی به معاملات بازارهای مختلف فرابورس حاکی است طی امروز ۲ میلیارد و ۸۱۵ میلیون برگه سهام به ارزش بیش از ۱۶۰۰ میلیارد تومان جابه‌جا شد. همچنین در بازار اوراق اسلامی هم شاهد دست‌به‌دست شدن ۸ میلیون برگه به ارزش ۶۷۰ میلیارد تومان بودیم.



☸️گفتنی است امروز نمادهای توسن، دی، فجهان، مدیریت، غگلپا، کرمان و شصدف پر تراکنش ترین نمادهای بازار بودند.




☸️آیفکس امروز تحت تاثیر معاملات منفی نمادهای آریا، فرابورس، فجهان، دماوند و شگویا، ۱۴۲ واحد افت کرد. این در حالی بود که نمادهای زاگرس و شراز با بیشترین اثر مثبت بر این متغیر مانع از کاهش بیشتر آن شدند.



☸️در جریان دادوستدهای روز جاری فرابورس، سهامداران فروی، کیمیا، غپآذر، فرزین، فتوسا، فگستر و اتکای شاهد بیشترین رشد قیمت در دارایی خود بودند، این در حالی بود که در سوی دیگر بازار نمادهای کمرجان، ثپردیس، ثعمرا، ثالوند، غمینو، مفاخر و ثغرب بیشترین کاهش قیمت را داشتند.




#فرابورس


#گزارش_روزانه_بازار




🆔@FaraRasane

انتهای خبر

0
0