بورس پرس
1402/01/28
13:14
پیش‌بینی قیمت بیت‌کوین و سطوح مقاومت و حمایت/آخرین نرخ ۱۰ ارز دیجیتال

سطوح مقاومت و حمایت و خط روند نزولی کلیدی بیت‌کوین پیش بینی و آخرین تغییرات نرخ ۱۰ ارز دیجیتال اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس به نقل از کریپتو، قیمت بیت کوین به کمتر از منطقه پشتیبانی ۳۰.۲ هزار دلار کاهش یافت و منطقه ۲۹.۸ هزار دلار را آزمایش کرد.


بر اساس این گزارش، بیت‌کوین در شرایط فعلی کمتر از ۳۰.۵ هزار دلار و میانگین متحرک ساده ۱۰۰ ساعته معامله می‌شود. مقاومت فوری در محدوده سطح ۳۰.۱ هزار دلار و ۵۰ درصدی فیبوناچی اصلاحی کاهش اخیر از ۳۰.۵ به پایین ۲۹.۷ هزار دلار است. مقاومت اصلی بعدی در محدوده منطقه ۳۰.۴ هزار دلاری است. یک خط روند نزولی کلیدی با مقاومت در حدود ۳۰.۳۸ هزار دلار در نمودار ساعتی بیت‌کوین/دلار شکل می‌گیرد.



خط روند سطح ۷۶.۴ درصد فیبوناچی اصلاحی کاهش اخیر از نوسان ۳۰.۵ به پایین ۲۹.۷ هزار دلار است. بسته شدن بالاتر از مقاومت ۳۰.۴ هزار دلاری ممکن است افزایش دیگری را آغاز کند. قیمت ممکن است تا سطح ۳۱ هزار دلار افزایش یابد. مقاومت کلیدی بعدی سطح ۳۱.۲ هزار دلار است که بالاتر از آن بیت‌کوین می‌تواند تا سطح ۳۲ هزار دلار افزایش یابد.


اگر قیمت بیت‌کوین نتواند مقاومت ۳۰.۴ هزار دلاری را از بین ببرد، می‌تواند به حرکت نزولی ادامه دهد. حمایت فوری در نزولی محدوده سطح ۳۰ هزار دلار است. حمایت اصلی بعدی در منطقه ۲۹.۸ هزار دلاری است. شکست نزولی و بسته شدن به کمتر از سطح حمایت ۲۹.۸ هزار دلاری ممکن است قیمت را به سمت حمایت ۲۹.۵ هزار دلاری سوق دهد و هر ضرر بیشتر می‌تواند قیمت را به ۲۹ هزار دلار برساند.


مجموع ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتالی اکنون ۱.۲۷ تریلیون دلار برآورد می‌شود که نسبت به روز قبل ۰.۳۳ درصد کمتر شده است. ۴۵.۷۳ درصد کل بازار ارزهای دیجیتال در اختیار بیت‌کوین بوده که در یک روز ۰.۳۸ درصد کاهش داشت.


حجم کل بازار ارزهای دیجیتال در ۲۴ ساعت گذشته ۴۱ میلیارد دلار است که ۲۱.۱ درصد افزایش داشت. حجم کل در امور مالی غیر متمرکز ۴.۰۸ میلیارد دلار که ۹.۹۳ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است. حجم تمام سکه‌های پایدار هم ۳۶.۳۱ میلیارد دلار که ۸۸.۵۰ درصد از کل حجم ۲۴ ساعته بازار ارزهای دیجیتال است.


آخرین قیمت ۱۰ ارزهای دیجیتال:


۱- بیت‌کوین: ۲۹.۹ هزار دلار با ۱.۰۶ درصد کاهش


۲- اتریوم: ۲۰۹۹.۴۷ دلار با ۰.۱۹ درصد افزایش


۳- تتر: یک دلار با ۰.۰۵ درصد کاهش


۴- بایننس کوین: ۳۴۷.۲۵ دلار با ۴.۳۲ درصد افزایش


۵- یو اس دی کوین: ۰.۹۹۹۶ دلار با ۰.۰۲ درصد کاهش


۶- ریپل: ۰.۵۱۳۸ دلار با ۱.۱۲ درصد کاهش


۷- کاردانو: ۰.۴۴۳۷ دلار با ۱.۷۲ درصد کاهش


۸ - دوج کوین: ۰.۰۸۹۳۳ دلار با ۱.۰۵ درصد کاهش


۹- سولانا: ۲۵.۶۶ دلار با ۵.۳۶ درصد افزایش


۱۰ - پولکا دوت: ۶.۷۳ دلار با ۰.۸۹ درصد کاهش


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام


انتهای خبر

0
0