آکادمی هلاکوئی
1400/10/10
00:30
انتصاب مشاور ارشد جدید ارزهای دیجیتال در SEC !

گری گنسلر(Gary Gensler)، رئیس کمیسیون بورس و اوراق…

گری گنسلر( Gary Gensler )، رئیس کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده ( SEC )، یک کارمند جدید اضافه کرده است که در زمینه سیاست گذاری ارزهای دیجیتال و کار بین سازمانی، مشاوره ارائه می دهد.


در اطلاعیه روز پنجشنبه، SEC اعلام کرد که کوری فرایر( Corey Frayer ) به عنوان مشاور ارشد آژانس در نظارت بر ارزهای دیجیتال به کارکنان اجرایی Gensler خواهد پیوست. فرایر به عنوان کارمند حرفه ای کمیته بانکی سنا( Senate Banking Committee ) و همچنین مشاور ارشد سیاست کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان( House Financial Services Committee )، با نمایندگان ماکسین واترز( Maxine Waters ) و براد میلر( Brad Miller ) کار کرده است.


انتصاب فرایر به سمت کارکنان اجرایی رئیس SEC همراه با فیلیپ هاونشتاین( Philipp Havenstein )، جنیفر سونگر( Jennifer Songer ) و خورخه تنریرو( Jorge Tenreiro ) بود که به ترتیب به عنوان مشاور عملیات، مشاور مدیریت سرمایه گذاری و مشاور اجرایی کار خواهند کرد. گنسلر از تیم جدید به عنوان “مشاور ارزشمند اعضای جدید در مورد سیاست، اجرا و عملیات نمایندگی” یاد کرد.


SEC ، کمیسیون معاملات آتی کالا ( Commodity Futures Trading Commission ) و شبکه اجرای جرایم مالی ( Financial Crimes Enforcement Network ) ، مقررات دارایی های دیجیتال را در ایالات متحده مدیریت می کنند، اما هرکدام دارای ادعاهای قضایی متفاوتی هستند که منجر به یک رویکرد جدا می شود که شرکت های رمزنگاری باید برای فعالیت قانونی، آن را دنبال کنند. گنسلر که در ماه آوریل(فروردین) توسط سنای ایالات متحده تایید شد، احتمالا تا سال ۲۰۲۶ (۱۴۰۵) به عنوان رئیس SEC ادامه خواهد داد.


انتصاب فرایر می‌تواند به طور بالقوه بر موقعیت عمومی گنسلر در مورد تغییرات خط‌مشی مرتبط با ارزهای دیجیتال تاثیر بگذارد. رئیس SEC مسلما یکی از آگاه‌ترین افراد در زمینه فناوری کریپتو و بلاک چین است که تا کنون جایگاه خود را حفظ کرده است، اما در مورد وجوه قابل معامله در صرافی ها( ETF ) با قرار گرفتن در معرض ارزهای دیجیتال مانند بیت کوین ( BTC )، ابراز نگرانی کرده است. او مدت‌هاست که از پروژه‌های کریپتو خواسته است تا در SEC ثبت نام کنند و گفته است که آنها باید «وارد» شوند و با تنظیم‌کننده‌ها همکاری کنند.


رهبری SEC احتمالا در سال ۲۰۲۲(۱۴۰۱-۱۴۰۰)، پس از کناره گیری کمیسیونر الاد رویزمن ( Elad Roisman ) در ژانویه(دی) و انقضای دوره کمیسیونری الیسون لی ( Allison Lee ) که قرار است در ژوئن(خرداد) باشد، تغییر کند. این فرصتی را برای رئیس جمهور جو بایدن ایجاد می کند تا کارشناسان مالی را انتخاب کند که می توانند تاثیر قابل توجهی بر سیاست های مرتبط با ارزهای دیجیتال داشته باشند.



این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد .


منبع: cointelegraph


انتهای خبر

0
0