آکادمی هلاکوئی
1401/04/06
17:50
با افزایش بیش از ۴۰ درصدی قیمت در ۷ روز، SHIB از TRX در ارزش بازار عبور می کند

طبق داده‌های CoinMarketCap، امروز صبح، شیبا اینو (SHIB)…

طبق داده‌های CoinMarketCap، امروز صبح، شیبا اینو (SHIB) توانست از نظر ارزش بازار از ترون (TRX) پیشی بگیرد. این پس از آن صورت می گیرد که SHIB طی هفته گذشته شاهد افزایش چشمگیر بیش از ۴۰ درصدی بود که ۲ میلیارد دلار دیگر به ارزش بازار خود اضافه کرد.


image 77 - با افزایش بیش از 40 درصدی قیمت در 7 روز، SHIB از TRX در ارزش بازار عبور می کند

ارزش بازار SHIB در حال حاضر ۶,۳۵۰,۷۲۸,۱۹۹ دلار است و از صبح امروز TRX با ارزش بازار فعلی ۶,۳۹۸,۷۵۹,۵۸۴ دلار بار دیگر از SHIB پیشی گرفته است. این بدان معناست که TRX در حال حاضر در جایگاه سیزدهم لیست CoinMarketCaps قرار دارد و SHIB در جایگاه چهاردهم قرار دارد.


اگرچه افزایش ۴۰ درصدی را می‌توان یک برد برای SHIB در نظر گرفت، اما باید در نظر گرفت که TRX می‌توانست تا حدی کشش را از دست بدهد، زیرا استیبل کوین USDD که توسط Tron DAO راه‌اندازی شد، در اواسط ژوئن(خرداد) از دست رفت و از آن نتوانست بهبودی زمان پیدا کند.


همچنین مهم این است که نهنگ‌های ETH مشغول ذخیره‌سازی SHIB هستند که می‌تواند به این میم کوین کمی برتری بیشتری نسبت به TRX بدهد.


درحال حاضر، SHIB پس از کاهش ۱.۵۳ درصدی قیمت در ۲۴ ساعت گذشته و پس از رسیدن به ۰.۰۰۰۰۱۱۹۶ دلار در مدت مشابه، با قیمت ۰.۰۰۰۰۱۱۵۷ دلار معامله می شود.


حجم معاملات ۲۴ ساعته SHIB نیز ۱۸.۴۷ درصد کاهش یافته و به ۶۰۵,۵۷۶,۶۷۰ دلار رسیده است.


TRX پس از ۷.۹۷ درصد افزایش قیمت در روز گذشته، در حال حاضر ۰.۰۶۹۹ دلار ارزش دارد. حجم معاملات این کریپتو نیز ۷۰.۷۶ درصد افزایش یافته و به ۶۸۱,۳۹۸,۰۸۰ دلار رسیده است.


این مطلب صرفا ترجمه از منبع ذکر شده بوده و مسئولیت آن با آکادمی هلاکوئی نمی‌باشد.


منبع: coinquora


انتهای خبر

0
0