اقتصاد آنلاین
1400/01/16
15:37
بیشترین ارزش معاملات سهام (۱۶فروردین)/ ارزش معاملات به کانال سه هزار میلیاردی بازگشت

امروز معامله‌گرها ۳۰۰میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان خرید و فروش کردند، بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه فرآورده‌های نفتی تعلق داشت و ۲.۶درصد از کل سهام شیشه سازی مینا معامله شد.

برای آگاهی از آخرین اخبار بورس اوراق بهادار تهران اینجا کلیک کنید

اقتصاد آنلاین – سهیل بانی ؛ روز جاری در مجموع حدود سه هزار و ۵۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شد که پنج نماد «شپنا»، «شتران»، «فملی»، «فولاد» و «وبملت» به ترتیب در رتبه اول تا پنجم لیست بیشترین ارزش معاملات سهام قرار گرفتند.


در سومین روز هفته معادل ۳۰۰میلیارد تومان سهام پالایش نفت اصفهان دست به دست شد، پالایش نفت تهران پس از معاملاتی به ارزش ۱۸۰میلیارد تومان دوم شد و سهام ملی صنایع مس ایران‌نیز به جایگاه سوم معاملات رسید.


بیشترین معاملات بورس و فرابورس به گروه «فرآورده‌های نفتی» تعلق داشت به طوری که ۶۳۰میلیارد تومان فقط در این بخش جابجا شد، گروه «بانک‌ها و موسسات اعتباری» با معاملات ۴۲۰میلیارد تومانی دوم شد و «فلزات اساسی» در جایگاه سوم قرار گرفت.


امروز ۲.۶درصد از کل سهام شیشه سازی مینا (کمینا) معامله شد، ۱۰نماد برتر سهم ۴۳.۵درصدی از کل داد و ستدها داشتند، ارزش معاملات در ۶سهم به بیش از ۱۰۰میلیارد تومان رسید و نصف ارزش کل معاملات نیز به ۱۶نماد نخست اختصاص داشت.


برای مشاهده تصویر در اندازه اصلی، روی آن کلیک کنید


بیشترین ارزش معاملات 00.01.16
رتبه بندی ارزش معاملات 00.01.16
انتهای خبر

0
0