بورس پرس
1401/08/25
08:58
مجوز افزایش سرمایه ۳۵۰ تا ۱۵ درصدی پنج شرکت صادر شد

پنج شرکت مجوز افزایش سرمایه ۳۵۰، ۱۲۵، ۴۹، ۴۰ و ۱۵ درصدی از دو محل سود انباشته و مطالبات و آورده نقدی گرفتند و آماده مجمع فوق العاده شدند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس ، پنج شرکت لامپ پارس شهاب، آسیا سیر ارس، داروسازی امین، مدیریت انرژی امید تابان هور و سرمایه گذاری اعتلاء البرز به ترتیب مجوز افزایش سرمایه ۳۵۰، ۱۲۵، ۴۰، ۱۵ و ۴۹ درصدی را از سازمان بورس گرفتند و آماده برگزاری مجمع فوق العاده شدند.


بر این اساس، "بشهاب" سرمایه فعلی را از ۱۶.۲ به ۷۲.۹ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای ا صلاح ساختار مالی اعمال می شود.


سرمایه فعلی "حآسا" از ۸۰ به ۱۸۰ میلیارد تومان می رسد. ۵۶ میلیارد تومان از تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و ۴۴ میلیارد تومان دیگر از محل سود انباشته اعمال و صرف ت وسعه ناوگان ریلی می شود.


همچنین "دامین" سرمایه فعلی را از ۳۹۲ به ۵۵۰ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت بورسی از محل سود انباشته برای ا صلاح ساختار مالی، عدم خروج نقدینگی و استفاده از مزایای مالیاتی اعمال می شود.


"وهور" هم سرمایه فعلی را از ۶.۶ به ۷.۶ هزار میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی اعمال و صرف س رمایه‌گذاری در شرکت فرعی مولد نیروگاهی گوهر سیرجان می شود.


در این میان، "اعتلا" سرمایه فعلی را از ۲۰۵ به ۳۰۵ میلیارد تومان می رساند. تامین مالی این شرکت فرابورسی از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی برای ا صلاح ساختار مالی و جلوگیری از خروج نقدینگی اعمال می شود.


تلگرام اصلی بورس پرس : t.me/boursepressir


انتهای پیام



انتهای خبر

0
0